Tyttö 1v7kk pyytää kokoajan vettä tai siltä ainakin tuntuu. pyytääkö teidän lapset vettä monesti ruoka-aikojen välissäkin vai juoko ne ruuan kans ihan riittävästi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ei vettä niin paljon, mutta maitoo pyytää. Juo se maitoo varmaa n. litran päivässä
1,5 kk siis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Diabetes?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulla on samanikäinen poika ja kyllähän tuo tykkäis kokoajan lipittää jos antais. ei hän kummiskaan sillai osaa niin pyytää,mut tykkää kyl kuleskella kupin kanssa ja hörppiä.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulla on samanikäinen poika ja kyllähän tuo tykkäis kokoajan lipittää jos antais. ei hän kummiskaan sillai osaa niin pyytää,mut tykkää kyl kuleskella kupin kanssa ja hörppiä.
Meillä on semmonen pillillinen pullo ja se kans kulkis sen kans ja hörppis jatkuvasti, tyyliin aamupalalla juo vettä ja sit lähdetään johonkin nii heti on pyytämässä lisää vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Diabetes?
Missä vaiheessa pitäis tämmösestä hulestua kunnolla? onko mitään muita oireita?
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulla on samanikäinen poika ja kyllähän tuo tykkäis kokoajan lipittää jos antais. ei hän kummiskaan sillai osaa niin pyytää,mut tykkää kyl kuleskella kupin kanssa ja hörppiä.
Meillä on semmonen pillillinen pullo ja se kans kulkis sen kans ja hörppis jatkuvasti, tyyliin aamupalalla juo vettä ja sit lähdetään johonkin nii heti on pyytämässä lisää vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Voisko se sitten vaan olla et on kiva juoda siitä pillistä, joskus kyllä juo puolipullollista heti, mut se on usein jossain autossa tai puistossa et varmaan onkin jano kuumalla ja touhutessa. eilen meinaan sai juoda miehen semmosesta sporttipullosta kun olivat pyöräilemässä ja se hörppi siitä ihan hirveesti vielä kotonakin et se varmaan oli vaan kivaa sitten...toivonmukaan näin.