Paljonko teidän blogeissa käy yleensä päivässä ihmisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blogisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blogisti

Vieras
Paljonko teidän blogeissa käy yleensä päivässä ihmisiä? Ja minkä verran on teidän mielestä sellainen tavallisen blogin kävijämäärä yleensä?

Mietin vaan että käyköhän mun blogissa paljon vai vähän ihmisiä muihin verrattuna kun ei ole aavistustakaan :)

Minulla on hyvin suppea lukijakunta, koska vasta jouduin aloittamaan uuden blogin (pitkä tarina). Jos en ole päivittänyt blogia pariin päivään, kävijöitä on noin 10-15/päivä. Päivityksen jälkeen kävijöitä on noin 20-30 sinä päivänä, kun olen päivityksen laittanut. Päivityksiä teen ehkä kerran viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26462830:
Ei ole sadoissa tavallisen päivän päivälukijat :) Ehkä sellainen 50-100 on se tavallinen.

Minustakin tuntuu, että 50-100 kävijää päivässä on aktiivisesti päivitettävän blogin kävijämäärä, jos blogin pitäjällä on vakiintunut lukijakunta ja mainostaa blogiaan jättämällä kommentteja muiden blogeihin. Minulla oli aktiivisemman blogiharrastuksen aikana kävijöitä juurikin tuo 50-100/pv.

Minustakin tuntuu, että 50-100 kävijää päivässä on aktiivisesti päivittyvän blogin kävijämäärä, jos blogin pitäjällä on vakiintunut lukijakunta ja mainostaa blogiaan jättämällä kommentteja muiden blogeihin. Minulla oli aktiivisemman blogiharrastuksen aikana kävijöitä juurikin tuo 50-100/pv.

Nyt on varmaan pienempi, kun en ole päälle viikkoon päivittänyt. Aika paljon tulee muiden blogien kautta, sellaisten joiden lukulistalla olen. Hyvin vähän muihin blogeihin annettujen kommenttien kautta oikeastaan, se on aika yllättävää.

Yleensä 100-150/pv, jos useamman päivän olen päivittämättä, niin silloin saattaa pudota jonnekin 50-60/pv. Parhaimpina päivinä kävijöitä ollut reilu 250, mutta silloin hakusanana on ollut yleensä jokin ajankohtainen aihe. Blogia päivitän yleensä arkisin / työpäivisin. Mäkin olen aina miettinyt mikä on sellainen "normaali" määrä kävijöitä.

mulla päivän vakiokävijämäärä on aikalailla 600-800 lukijaa, joskus vähän alle, joskus yli 1000. ei ole mikään supersuosittu blogi mutta kivasti lukijoita kuitenkin.

Olen itse pohdiskellut samaa, mulla ollut blogi nyt vähän reilun viikon ja kävijämäärä päivässä keskiäärin 200-300, parhaipina päivinä noin 600. Olen aika yllättynyt.

[QUOTE="myrmeli";27723998]onko merkitystä mihin perustaa blogin, kävijä määrän kanssa?[/QUOTE]

Ei sinänsä, mikäli osaa vaan mainostaa. Itse pidän Bloggerissa ja kävijöitä on n. 800 päivittäin. Viime viikolla kun olin Me Naisissa ja joku laittoi minusta ilkeilyketjun tänne palstalle niin oli 3000...

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä