Paljonko teidän yksityisellä gynellä käynti on maksanut?

Tuli tässä mieleen, että onkohan noissa paljon eroja paljon gynereissut maksaa.

Omani kesti alle puolituntia ja maksoi ultrineen ja kela-korvaus vähennettynä n.80 ?.
Tuntui kalliilta! Oliko se sitä?

Nyt siis olen lähinnä utelias...eli GALLUPPI PYSTYYN ;)
 
Paljolta tuntuu, mutta oiskohan toi ultra nostanu hintaa jonkun verran? Pitäis itse kanssa mennä tammikuussa ja ultrattavan toivoisin kun viime ivf:ssä havaittiin ylimääräistä nestettä. Eli toistaiseksi en tiiä hintaa sanoa. Yksityisellä oon kuiteski käyny ja meen myös vastaisuudessa. Terveyskeskuksessa ei osata neuvoo ku ehkäisy asioissa ja sitä meikäläinen ei oo 12 vuoteen tarvinnu. =) Paljolla tarkoitin et ton verran kai se aina yksityisellä maksaa en siis tarkoittanut et erityisen kallis vaan ajattelin omia rahavarojani.

 
Mulla ensimmäinen yksityinen gyne maksoi ILMAN ultraa, noin 20min ja kela osuus miinustettuna 26euroa. Hinta oli minusta halpa, koska polilla sama olisi maksanut 22euroa ja palvelu oli aivan eri luokkaa.

Nyt viimeksi kun olin yksityisellä ja ultrattiin, niin lääkärini jätti laskun "roikkumaan", koska jos on vähintään kolme ultra kertaa niin joutuu maksamaan kuulemma vain yhden laite maksun ja näin ollen tulee minulle halvemmaksi, koska joudun käymään ultrassa näillä näkymin monesti.
 

Yhteistyössä