Paljonko teidän miehillä menee rahaa baari reissulla?

• Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti
sini
Meni herne nenään kun laskin et äijjä vetää reilun 100 ? illassa ja käy pari kertaa kuussa poikaporukalla ulkona ! Et jos saisin hieman näkövinkkeliä miten muut miehet törsää !

Yllättävän vähän, alle 50e. Ehkä 20-30e luokkaa.. No alle 50e. Ja siinä kaikki juomiset, syömiset ja taksit jos nyt syö ja taksin ottaa. Harvon tosin käy ulkona, tykkää ottaa enemmin kotosalla sillon tällön sen saunaolusen, pari ku baaritella. Mutta käy kuiteskin ulkonakin sillon tällön. =)

meillä vaihtelee. joskus riittää alta viiskymppiä ja joskus taas menee heittäen joku pari sataa.. ja joskus ,onneks harvoin, menee lähemmäs viissataakin.
baarireissuja on joskus,mut ei mitenkää säännöllisesti..joskus 3kertaa kuussa,joskus ei yhtää.

vieras
jos pelkkää juomapuolta tarkoitetaan niin sen 20-40?, kulkeekin usein bussilla tai kimppataksilla ettei siihenkään saa paljon kulumaan. sit jos menee johonkin keikalle niin liput siihen päälle. noita 50? -> hintaisia konsertteja nyt ei kuitenkaan montaa kertaa vuodessa ole, yleensä kai 10-20?.

mie
Semmonen reilu satanen varmaan. Mulla ei ihan satasta mee. Taksi maksaa reilut 30e yöllä, baariin vie kaveri, jolle pitää kymppi heittää, sisäänpääsymaksu yleensä 5-10e ja narikka reilut pari euroa. Sit saatetaan vielä vaihtaa kapakkaakin. Kolikot heitetään baarien hedelmäpeleihin ja sit saatetaan käydä pelaamassa pari peliä blackjackia. Ja paukkukin maksaa 6-7e, joten kyllä siinä helposti menee reilu satanen.

ap
No onko 100 euroa teidän mielestä vähän vai paljon ?Siis kun mä mietin sitä et hän käyttää kuussa 200 egee huvitteluun ja jos meillä kaikille lyötäis tässä kämpässä sama raha kouraan niin se tekis 1000 ? kuussa!

mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Semmonen reilu satanen varmaan. Mulla ei ihan satasta mee. Taksi maksaa reilut 30e yöllä, baariin vie kaveri, jolle pitää kymppi heittää, sisäänpääsymaksu yleensä 5-10e ja narikka reilut pari euroa. Sit saatetaan vielä vaihtaa kapakkaakin. Kolikot heitetään baarien hedelmäpeleihin ja sit saatetaan käydä pelaamassa pari peliä blackjackia. Ja paukkukin maksaa 6-7e, joten kyllä siinä helposti menee reilu satanen.
Niin ja toki on haettava pikkupurtavaa nakkikojulta tai hesestä kun lähtee kotiin.

Yhteistyössä