Paljonko tatuointi maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Saako 250 eurolla minkäänlaista tatuointia? Tuon verran olisin saamassa lahjaksi rahaa, kun synttärit lähestyy... Mikä olisi sopivin vuodenaika ottaa tatuointi, onko merkitystä? Sit vielä TYHMÄ kysymys... jos otan tatuoinnin nyt, kun olen pyöreämpi esim. käsivarteen ja jos/kun laihdun, muuttuuko se kuva jotenkin? Kiitos ja kumarrus, jos joku viittii vastata.

Kesäkuumalla ei kande ottaa tatskaa jos ei pakko, helpommin tulehtuu: sanoo jotkut, mutta ite oon kaksikin ottanut kesällä ongelmitta.
Tupakkatopan kokoinen maksaa suunnilleen satkun, ainakin mun tatuoija sanoi, tikkuaski 50 ekua jne.
itelläni ei kuva ainakaan muuttunut kun laihduin.

Ei kai se kuva kovin muutu jos laihtuu, mutta jos lihoo niin kuva hajoaa. Seinäjoella ei ainakaan pari vuotta sitten kukaan tehnyt alle 70? (tatuoijat yhdessä sopineet) kun ne neulatkin maksaa, mutta sillä saa jo aika monen kokosta kuvaa. Riippuu myös varmaan tuleeko värejä.

Itellä on selässä semmonen n.10X15 musta kuva, se makso n. 200? Tampereella.

Ja tosiaan, kesällä suurempi tulehdusriski ja muistaakseni ei saa heti altistaa auringolle, niin voi tulla myös kivoja rusketusraitoja. Muuten ei kai väliä koska ottaa, kunhan hoitaa hyvin.

ei oo mullakaan menny tatska minkään näköseks vaik veny raskauden aikana tos vatsan sivussa. palautu ihan samanlaiseks. ja riippuu toi hinta aika paljon siitäkin missäpäin suomea otat, kyllä noikin vaihtelee paljon. uskoisin että esim. pk: seudulla on hinnakkaampaa kuin esim jossain keskisuomessa,kun vuokrat kalliimpia jne... mutta yhenki tatskaajan sivuilla oli alkaen 60e- ja siitä sit ylöspäin...

Yhteistyössä