Paljonko sulla on vero% kh-tuesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun olin vielä marraskuussa kht niin veroprosentti oli 19½.
Mutta perusprosentti olis ollu 5½% mutta ite nostin muutosverokortilla tohon 19½%.
Itellä on asuntolainaa niin ne korot vaikuttaa.

Vuonna 2008 mulla oli 19% ja tuli veronpalautusta reilu 1200e takas.
Joten tänä vuonnakin pitäs tulla takas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
mulla oli 20 ja sain mätkyjä. :kieh:

Oliko sulla muutosverokortti? Jos jättää sen "oikean" verokortin voimaan mikä tulee postissa, niin voipi tullakin mätkyjä..

kyllä se oli ihan tuota kyseistä etuutta varten haettu ja laskettu. ei niitä mätkyjä tullut, kuin 40e, mutta kuitenkin. :)

Mulla oli viime vuonna osan vuodesta alle 10%. Vähennyksiä on. Muuten aina ollut 20 ja nyt jatkossakin tulee olemaan sen verran, kun ei noista asuntolainan koroistakaan tiedä miten ne heittelee enkä jaksa vahdata niitä. Viimeksi tuli palautuksia 900e.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
mulla oli 20 ja sain mätkyjä. :kieh:

Oliko sulla muutosverokortti? Jos jättää sen "oikean" verokortin voimaan mikä tulee postissa, niin voipi tullakin mätkyjä..

Kela ottaa aina 20%.

ei ota ku soittaa verotoimistoo ja pyytää sosiaalietuuksien verokortin ja pyytää toimittaa kelaa =) jotain minäki olen palstalla oppinut =)

Viime vuonna maksoin muistaakseni 24% veroja äippärahoista. Ja ennen äippärahoja maksoin samanverran veroja noista kht:sta.
Nyt täytyy taas tehdä tuo korotuslappu kelaan.
Duuneja varten sain tälle vuodelle veroprossan 10% :laugh: jonka joudun kyllä kans nostamaan, kun otan ennemmin sitten noita palautuksia.

Yhteistyössä