paljonko sulla on kavereita/ystäviä?

miten olet heidän kanssa yhteydessä?
tuli tosta toisesta ketjusta mieleen...

mulla neljä ystävää, joista yksi on lapseni kummitäti ja paras ystäväni, ollaan tekemisissä viikottain...on paljon meillä tai käydään kolmestaan (sii mun tyttö mukana) jossain pistossa, kaupungilla, syömässä, ajelemassa... kahestaan käydään kaupungilla, jumpassa, syömässä, leffassa, teatterissa, konserteissa, baarissa..... 2.ystävä asuu kauempana ja on serkkuni ja myös lapsen kummitäti ja nähdään noin kerran kuussa/kahdessa ja soitellaan/viestitellään/meseillään viikottain. Kolmas on lapsen kummisetä ja nähdään viikottain. Soitetaan yhdessä musaa javalokuvataan...harvemmin tehään varsinaisesti mitään kahestaan...baareissa ja konserteissa käydään kolmestaan mun parhaan kaverin kanssa. neljännelllä ystävällä kaksi lasta ja nädään ylensä viikottain toistemme luona tai puistossa tai lastentapahtumissa... kahestaan on joskus käyty leffassa, syömässä ja ostoksilla.

kavereita on muutamia, mutta yleensä nähdään töissä ym tai soitellaan. muutaman kanssa meseillään/säköpostitellaan. Jotenkin vaan tuntuu et täällä ihmisillä on hirveesti kavereita ja ystäviä.... no mulle on matkan varreltajääny mukaan vaan ne parhaimmat... =)
 
vieras79
Sanotaan näin että tunnen paljon ihmisiä eli kavereita on naisina ja miehinä paljon.Mutta vain yhden tunnustan tosi kaveriks.
Näiden muitten kans viestitellään moikataan jutellaan käydään kylässä harvoin...

En halua oikeestaan ketään sellasta ihmistä elämääni,,no tästä yhdestä tuli sellainen ja olen iloinen siitä että tuli.
Mutta yleisesti nyt enään en jaksais sellasta,tänään sille ja huomen tolle ja ylihuomen pitää mennä sen kans sinne.....

Tän yhden kaverin kans voin tehdä ja mennä millon vaan mut jos niitä olis ne kaikki jotka tunnen niin joutuisin vaihtamaan kaveria puolentunnin välein eikä vuorokausi siltikään riittäis....
Näin olen tyytyväinen,nyt!
 
Monia kavereita ja kaksi hyvää ystävää. Parhaaseen ystävääni olen yhteydessä viikoittain, näemme harvemmin koska asumme eri kaupungeissa. Toiseen hyvään ystävääni pidän yhteittä useasti viikossa, ja kylästeleme paljon. Muita kavereita näen aina tilaisuuden tullen milloin minnäkin.
 
lady of the lake
Mulla on paljon tuttuja ja kavereita.Luottoystäviä on 4 ja sitten kavereita varmaan kymmeniä ja siihen lisäksi muita tuttuja.Oon aina ollut sosiaalinen ja nyt aikuisiälläkin tutustunut moniin hyviin tyyppeihin, joista tullut hyviä kavereita.Kavereina sekä naisia että miehiä.Hävyttömän vähän ehdin pitää nykyään yhteyksiä heihin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ketjun ap:
Nyt ainakin 1 vähemmän :(

http://keskustelu.kaksplus.fi/t873894
harmillista!! :)

mulle tuo paras ystävä on tärekin ihminen (isän ja muumin lisäks) maailmassa, vaikka on meilläkin vastoinkäymisiä ollut... lapsikin laskee kummitätinsä perhenjäseneksi, oli kerhossakin piirtänyt perheen kuvaan minut, itsensä, kummitätinsä ja pappansa... :)
 
Vähän. :) Kaksi ystävää on, molemmat olen tuntenut lapsesta saakka. Toinen muutti juuri takaisin kotinurkilleen, joten nyt sitten tulee vähemmän nähtyä. Soitellaan/kirjoitellaan lähes päivittäin kyllä.
Joskus tulee sellainen olo että voisi kai niitä kavereita enemmänkin olla mutta mä oon kai tosi huono tutustumaan uusiin tyyppeihin.
 
Ystäviä löytyy kymmeniä. Muutama kaikkitietävä tosipaikan tukipilari.
Olen huono pitämään yhteyttä jos välimatkaa on yli kymmenen kilometriä. Ystävätkin ovat siten lähinnä työkavereita tai naapureita.
Mutta jos on aarteen löytänyt ja se on sadan kilometrin päässä niin pidän kyllä säännöllisesti esim. meilillä ja puhelimella yhteyttä ettei pääse unohtumaan.
 
3 Ystävää isolla Y:llä, soitellaan, nähdään, tekstaillaan jne - lähestulkoon päivittäin jollain tavalla yhteyksissä ollaan. Sit on näitä kavereita ja hyvänpäiväntuttuja joiden kanssa sit höpötellään jos satutaan jossain törmäämään.
 
Minulla on 12 ystävää; 6 synnyinpaikkakunnaltani, 1 opiskeluajalta ja 5 uudella paikkakunnalla työn kautta tulleita. Sitten on tietysti lisäksi sukulaisia, läheisimmät sisko ja miehen sisko, ja miehen kautta olen myös tullut hyvin läheiseksi joidenkin hänen ystävien puolisoiden kanssa. Minun mielestäni ei ystävyyttä voi mitata millään "tapaamistiheydellä" tai oikeastaan yhteydenpidon määrälläkään, ainakaan pelkästään. Minun mielestäni tärkeintä on, että ystävä on ajatuksissa ja sydämessä ja haluaa hänelle kaiken kertoa ja haluaa tietää mitä ystävälle kuuluu. Jotain ystävää voin tavata miltei päivittäin ja toista taas (joka asuu 1100km:n päässä =) ) pari kertaa vuodessa. Joskus on kausia, että itse tai ystävä haluaa viettää hiljaiseloa ja sitten taas antaa kuulua itsestään. Ystävät ovat rikkaus :heart:
 
vieras
enää ei ainuttakaan ystävää :(
kavereita lähellä 3 joita näkee silloin tällöin ja aina lasten kanssa, loput kaverit 5+ asuvat 300km päässä ja hyvä jos kerran parissa vuodessa näkee,mesessä lähinnä yhteyksissä.
Mutta kunnon kavereita,joitten kanssa olisi jotain muutakin yhteistä juteltavaa kun lapset,ei enää löydy. ne johonkin kaikkosivat raskauduttuani. tai tämä yksi on, mutta ei ole juuri yhteisiä puheenaiheita,kun en enää missään käy enkä ketään tunne :(
 

Yhteistyössä