Paljonko sinulla menee kuukaudessa rahaa

vierailija
Vaikea sanoa paljonko menee kuukaudessa, osaa käyttää koko perhe.
Markettituotteita kuitenkin tulee ostettua, ei sen kalliimpia.
Kasvojen pesugeeli. Tällä hetkellä on Lumenen tuotteita päivä-ja yövoide, silmänympärysvoide. Kasvonaamio.
Suihkugeeli, shamppoo ja hoitoaine.
Hiusten värjäys ei ehkä ole meikkaamista. mutta kuintekin.. Värjään n. 1 x kk:ssa hiukset itse. Ovat yli lapaluiden, joten menee 2 laatikkoa.
Meikkejä ja kynsilakkaa ym ostan tarpeen mukaan, kun kuivuvat. En ostele meikkejä mielitekojen pohjalta enkä usein. Meikkaus: luomiväri, rajauskynä, ripsari, peitevoide, valokynä, peitepuikko, puuteri, kulmakynä, poskipuna,huulipuna+rajaus.
Meikkaamiseen ei mene pitkää aikaa aamuisinkaan, olen todella nopea kun on rutiinista kyse. Pidän myös ns naturellista lookista ja väreistä.
Meikkaan arkisin töihin, myös etäpäivinä, koska on etäneuvotteluja ja videovastaanottoja. Myös vapaapäivinä, jos olen menossa ulos, leffaan, syömään kavereiden kanssa.

Vaikka meikkaus ei tee kauniiksi, on mielestäni mukavampi itsellä olla kun iho on tasainen, silmät tulevat esille ja olen huoliteltu enkä väsyneen näköinen.
 
vierailija
Vaikea sanoa paljonko menee kuukaudessa, osaa käyttää koko perhe.
Markettituotteita kuitenkin tulee ostettua, ei sen kalliimpia.
Kasvojen pesugeeli. Tällä hetkellä on Lumenen tuotteita päivä-ja yövoide, silmänympärysvoide. Kasvonaamio.
Suihkugeeli, shamppoo ja hoitoaine.
Hiusten värjäys ei ehkä ole meikkaamista. mutta kuintekin.. Värjään n. 1 x kk:ssa hiukset itse. Ovat yli lapaluiden, joten menee 2 laatikkoa.
Meikkejä ja kynsilakkaa ym ostan tarpeen mukaan, kun kuivuvat. En ostele meikkejä mielitekojen pohjalta enkä usein. Meikkaus: luomiväri, rajauskynä, ripsari, peitevoide, valokynä, peitepuikko, puuteri, kulmakynä, poskipuna,huulipuna+rajaus.
Meikkaamiseen ei mene pitkää aikaa aamuisinkaan, olen todella nopea kun on rutiinista kyse. Pidän myös ns naturellista lookista ja väreistä.
Meikkaan arkisin töihin, myös etäpäivinä, koska on etäneuvotteluja ja videovastaanottoja. Myös vapaapäivinä, jos olen menossa ulos, leffaan, syömään kavereiden kanssa.

Vaikka meikkaus ei tee kauniiksi, on mielestäni mukavampi itsellä olla kun iho on tasainen, silmät tulevat esille ja olen huoliteltu enkä väsyneen näköinen.
Ja sitten vielä kasvojen iholle elvytysjuttuja tarpeiden mukaan.
 
- Yksi lv:n palasaippua, sillä pesen sekä pilin että hiukset
- Joskus ostan head and shouldersin kun tuo palasaippua on tarpeeksi kuivattanut päänahkaa
- Yksi Elmex hammastahna
-Sähköhammasharjan päitä n. 3 kk välein, koska paketissa on kolme päätä, joten yksi pää/kk
- hammaslankaa
- gilette mach 3 teriä, paketti riittää mulla varmaan 4kk
- partavaahto, riittää n. 4kk
- yksi Jean Paul Gaultier dödö menee 3 kk
- Erittäin harvoin partavettä, Paco Rabanne 1 million tai tuota Jean Paulia after shavena. Riittä mulla vuosiksi...

Eli kokonaissumma n. 25€/kk. Nuo neljä viimeistä nostaa summan ylös.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ainii, jos en vahaile pimppu ja muita karvoja niin silloin sheivaan eli Venusvehkeet lisätään vielä hintaan.
Paketillinen teriä on vissiin siinä parin kympin tietämillä ja tykkään siitä gilleten aloe vera vaahtogeelistä!🥰
 
- Yksi lv:n palasaippua, sillä pesen sekä pilin että hiukset
- Joskus ostan head and shouldersin kun tuo palasaippua on tarpeeksi kuivattanut päänahkaa
- Yksi Elmex hammastahna
-Sähköhammasharjan päitä n. 3 kk välein, koska paketissa on kolme päätä, joten yksi pää/kk
- hammaslankaa
- gilette mach 3 teriä, paketti riittää mulla varmaan 4kk
- partavaahto, riittää n. 4kk
- yksi Jean Paul Gaultier dödö menee 3 kk
- Erittäin harvoin partavettä, Paco Rabanne 1 million tai tuota Jean Paulia after shavena. Riittä mulla vuosiksi...

Eli kokonaissumma n. 25€/kk. Nuo neljä viimeistä nostaa summan ylös.
Oih!!! JPG!❤😍 Ja 1Million!!!❤😍

Ostin pojalle lahjaks jotta täällä tuoksuis JPG!😁

En kyllä usko, että terät riittää sulla 4kk!!! Tylsälläkö raavit? Vai vedätkö ensin jollain koneella?
 
vierailija
Laadusta ei tingitä
Monet kalliit merkkituotteet kuten ei myöskään halpikset ei sovi mun iholle ja mieluummin pidän ihon ja hiukset hyvässä kunnossa kuin lähden taas siihen rumbaan jossa vuoronperään kutinaa, kirvelyä ja hilseilyä tai finnejä. Nyt kun ne luottotuotteet on löytyneet, pysyn niissä jos niitä ei lopeteta.
Lisäksi monissa tuotteissa ihan hintaan katsomatta on aivan kaameat hajut ja herkkänenäisenä en vaan pääse niistä hajuista "yli", ja monissa hajustettomissa taas on tunkkainen ominaishaju. Kallis hinta ei välttämättä kerro mitään siitä, sopiiko tuote vai ei eikä halpa ole välttämättä huono.
 
Monet kalliit merkkituotteet kuten ei myöskään halpikset ei sovi mun iholle ja mieluummin pidän ihon ja hiukset hyvässä kunnossa kuin lähden taas siihen rumbaan jossa vuoronperään kutinaa, kirvelyä ja hilseilyä tai finnejä. Nyt kun ne luottotuotteet on löytyneet, pysyn niissä jos niitä ei lopeteta.
Lisäksi monissa tuotteissa ihan hintaan katsomatta on aivan kaameat hajut ja herkkänenäisenä en vaan pääse niistä hajuista "yli", ja monissa hajustettomissa taas on tunkkainen ominaishaju. Kallis hinta ei välttämättä kerro mitään siitä, sopiiko tuote vai ei eikä halpa ole välttämättä huono.
Kannattaa syödä lajille ominaisesti niin kaikki toimii. Ei nuo ulkoisesti laitettavat oikeasti mihinkään auta, päin vastoin - monet edesauttavat rupsahtamista ja aiheuttavat riippuvuuden esim. huulivoide, nasaalisuihkeet, silmätipat jne.
Markkinatalouden hömpötyksiä.
 

Yhteistyössä