Paljonko salasanan vaihto s-pankin verkkopankkiin maksaa?

• Viestiketjun aloittaja "tumpelo"
  • Ensimmäinen viesti
"tumpelo"
En löytänyt tietoa S-Pankin sivuilta. Ehti mulla näköjään mennä vanhaksi se omaan syntymäaikaan perustunut aloitussalasana, kun ei tullut käytyä ko. pankin verkkosivuilla kun ei ollut asiaa

"aloittaja"
Eipä tuo auttanut, mutta löysin palveluhinnaston nyt. Näköjään 5 euroa maksaa kertakäyttöisen salasanan tilaaminenkin. Kiva, ois voinu lukea noissa papereissa että tuo aloitussalasana vanhenee, luulin että se on voimassa niin kauan kun sen vaihtaa.

"tohelo"
[QUOTE="aloittaja";24631870]Eipä tuo auttanut, mutta löysin palveluhinnaston nyt. Näköjään 5 euroa maksaa kertakäyttöisen salasanan tilaaminenkin. Kiva, ois voinu lukea noissa papereissa että tuo aloitussalasana vanhenee, luulin että se on voimassa niin kauan kun sen vaihtaa.[/QUOTE]

Tilasin juuri tiistaina puhelimitse uuden salasanan, kun minulle oli käynyt samoin, eli en ollut kolmeen ensimmäiseen kuukauteen tarvinnut verkkopankkia kertaakaan eikä ollut tullut missään vaiheessa eteen tietoa, että ensimmäinen kirjautuminen pitäisi tehdä kolmen kuukauden sisään.

Eipä huomannut asiakaspalvelija mainita mitään salasanan hinnasta, sanoi vain, että se tulee postitse kotiin. Saas nähdä, onko hinta sitten veloitettu tililtä...

lasipää
On tuo kyllä aivan järkyttävä jos joutuu kerralla maksamaan.
eikö sitä saisi osissa sitten millään maksaa :smas:

tai ottaisivat poonuksista vähitellen.

Kyllä mä uskon että tuollainen voi harmittaa kauan. Mutta nähkää valoisa puoli. Jos se muuten on ILMAINEn, niin eiköhän se sitten jollain aikataululla tule kuolletetuksi tuo summa, tuo viisi euroa, jos vertaa johonkin muuhun pankkiin jossa ne palvelumaksut on tyyliin viisi euroa kuukaudessa...

osanotto ja iso :hug:
Kyllä maailmassa kärsiä saa, ja paljon !!!!!1

Itku pääsi puolestanne, kun tämän aloituksen menin lukemaan. Nyt on paha mieli :(

"aloittaja"
Niin no ei tuo ois ehkä kallista jos ois itse tahallisesti hukannut salasanan, mutta mun mielestä on vaan kallista siksi koska missään ei sanottu että salasana vanhenee jos ei sitä vaihda. Siis kun ei minusta ole oma moka tämä niin sellaisesta on tympeä maksaa. Opiskelija vielä olen.

lasipää
no oikeesti, ap.

Ihan hyvä ketju minusta, koska meille on yhdelle tulossa vasta tuo s-tili, niin hyvä tietää sekin, ettei samaa mokaa käy sitten hänelle.

Eivät tuon tapaiset firmat kai mistään maksuista huutele, bisnes on raakaa.
btw, olen varma, että heilläkin palvelumaksut otetaan käyttöön jossain kohtaa, kun esim. ovat keränneet riittävän määrän aasiakkaita.

Itsellänikin on kyllä s-tili ollut kauan, ei sen puoleen.

Onhan se aina ikävä, se asiakkaan PETETYKSI TULEMISE tunne, sehän tuollaisen p*skan fiiliksen tuo, vaikka olisi pienikin summa...

Mutta, tulet pääsemään sen yli ... :) :)

Yhteistyössä