paljonko saatte äippärahaa

Nisse
1300 miinus verot eli tonttu jää käteen eikä meinaa riittää vaikka mieheltä jää toinen mokoma lyhennysten jälkeen. Miten ihmeessä te pärjäätte noin pienillä summilla?
 
aitikka
verojen jälkeen n.1100 e.äitiysloma loppui juuri ja nyt sit pitäs alkaa elellä kodinhoitotuella 250e että huh huh...pitää kait ilmottautuu ttyöttömäsi jotta saa liiton rahaa.Siis eihän tolla kodinhoitotuella elä hullukaan...?
 
Häh? Miten teillä on noin pieniä tuloja??? Ku joku 250? tai edes 400?? Ihmetyttää mua suuresti... Mulle jää käteen noin 1300?, mutta puolen vuoden työtuloista se mulla laskettiinkin... Kauan ootte olleet sitten kotona? Ja vaikuttaako kuin paljon jos on esim. tehnyt toisen lapsen heti perään?
 
toista odottava
Tänään tuli tieto että noin 58 ekeä päivä miinus verot.. Ei paljoa naurata :kieh: Mitäs se tekee vajaa 1500kk... No, jos vuoden sinnittelis kun vakipaikka kunnon tuloineen odottaa :D
 
CassunMamma
no en minä tälle puolelle kuulu vielä muutamaan kuukauteen mutta silti täytyy kateellisena muille sanoa pärjääväni minimillä joka on aika kaukana noista tuhansista euroista..mutta minä sainkin pojan kuukausi valmistumisen jälkeen! :whistle:
 
sain jotain 670e... ja hyvin sillä pärjättiin ja se oli työtulojeni mukaan laskettu, ei kaikki saa niin hyvää palkkaa... Kodinhoidon tuella ei sit enää oikein tullut toimeen. Muutaman kuukauden sinniteltiin ja sit poika meni hoitoon 1v7kk ikäisenä.
 
Tammimamma- 05
517- verot, alkaa vasta tammikuussa saa nähdä. olen ollu puoli vuotta töissä joten ei onneks aivan minimi tullu. miehellä kyllä hyvät tulot ei tarvi miettiä jokaista senttiä mitenkä sen käyttää....
 

Yhteistyössä