Paljonko saa kuussa rahaa jos on täyspäiväjuoppo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on vaikka vaikean työtapaturman jälkeen alkoholisoitunut, saattaa sitä tapaturmaeläkkeenään nauttia palkkansa tasoista eläkettä kymmeniä vuosia.

No kaipa he saa yhteiskunnan tarjoaman toimeentulon, siinä, missä kuka tahansa, jolle se kuuluu. Tai paremminkin, joka tuntee kaikki kiemurat ja koukerot ja ymmärtää hakea kaikki mahdolliset kipurahat. Kysehän on enempi siitä, mihin tukieuronsa sijottaa. Joku ostaa reimatecin, toinen halpaa valkkaria, yksi tinneriä ja joku kuulemma jopa lasolia :|

En tiedä onko urbaani legendaa, mutta olen kuullut että saavat meidän kaupungin soskusta lisää rahaa kun kertovat esim. että ovat joutuneet ryöstön uhriksi tai vastaavaa...

[QUOTE="vieras";22060919]En tiedä onko urbaani legendaa, mutta olen kuullut että saavat meidän kaupungin soskusta lisää rahaa kun kertovat esim. että ovat joutuneet ryöstön uhriksi tai vastaavaa...[/QUOTE]

No tuskin ne sossussakaan noin tyhmiä on.

Tähän osaisi vastata varmaankin parhaiten sosiaalitoimiston tms. työntekijät.
Siltojen miehet ja naiset eivät varmaankaan tällä palstalla käy.
Olen miettinyt tätä muutaman kerran itsekin.

Tulipa siitä mieleen, kun yks tämmönen tapaus asuu samassa rapussa..ilmeisestikin. En oikeestaan tiiä millon se on tuohon tullu mut nyt sitä on viime päivinä ainakin näkyny, ja kavereitaan kans. Selvältä se ei oo näyttäny missään vaiheessa ja taksilla tuntuu olevan vara matkustaa. Eipä kännissä oo tietty kiva kävelläkään.

Mietityttää myös, miten ihminen ajautuu tuohon..ja eikö se jatkuva humala ala jo kyllästyttää jossain vaiheessa, puhumattakaan siitä pahasta olosta..vai eikö se krapula ehdi sitten missään vaiheessa ees tulemaan.

Yhteistyössä