Paljonko Reiman(ei tec) tuulipuvun hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hinta hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hinta hukassa

Vieras
Paljonko on ovh 134cm reiman puvulla (takki-housut),jossa liskon kuva? Ruskeat housut ja vaaleempi takki? Muistaako kukaan mitä maksoi,tai paljonko maksaa jos vastaavan ostaa nyt?Ja onko erikseen hinta housuille ja takille vai myydäänkö settinä?

Maksaako nuo peruspuvut ilman tcia yli satasen? Mä luulin että tecit on satasen hintaluokassa.Paljos ne tecit sitte maksaa? Vai onko isommat koot kalliimpia kuin esim.110cm?

Reiman 2-osaiset puvut olivat Stokkalla keväällä kanta-asiakashinnalla noin 55e. Siinä lienee 20% ale. Siinä samassa hinnassa pyörinee myös Reiman omien mallien hinta. Vähän eroa voi tulla, mikäli materiaali on jotain parempaa (koska niitähän on eri perusreimassakin)

Muoks, olikohan noi pienempien koot ja 59/64e oli isompien puvut.

Eli alle 60e löytyis.No,oisko 25e ok hinta,kun on käyttämättömät housut ja takki ehyt,mutta käytetty,printtaukset vähän haalistuneet?Ostamassa olen ja mietin onko tuo nyt hyvä hinta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä maksais noin paljoa jos kerran "ulkonäköhäikkääkkin" löytyy. Max 10.

Mut housut on kuitenki ihan uudet ja hyvän väriset (ruskeet) et jos ne menis erikseen kaupasta ostaan nii maksaisko ne jo tuon 25e?Sillonhan kannattais,kun sais takinkin "kaupan päälle" eikä lasta haittaa vaikka printit kuluneet.

Yhteistyössä