Paljonko pyytää Emmaljungan yhdistelmävaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja edge duo vm 2005
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

edge duo vm 2005

Vieras
Eli olisin laittamassa myyntiin Edge duot, vm 2005 ja mietin että paljonko niistä kehtaa pyytää (tiedän toki ettei paljoa kun ovat jo vanhat).

Vaunut on erittäin siistissä kunnossa, ei tahroja, hometta eikä ruostetta ja kangasosat täysin ehjät. Säilytetty sisätiloissa.

Lisävarusteet:
- integroitu hyttysverkko
- sadesuoja tavarakoriin kiinnitettävällä säilytyspussukalla
- ratasosan jalkapeite
- makuupussi jossa reijät ratasosan valjaille
- hoitolaukku+hoitoalusta
- alkuperäinen ohjekirja

ostin 2008 vm citycrossit 200 eurolla. Ja vähän enemmnkin olisin voinut maksaa kun niin olivat niin siistit. Jos sun kärrit on tosiaan siistit niin 100-150 euroa?

Mitä muut mieltä? Oikei, vuodet laskee väkisin hintaa, mutta jos on siistit niin miks niitä kympillä pitäisi alkaa myydä muka. Maksaisin noista ainakin satkun! Emmaljunga on kuitenkin hyvä merkki.

ostin 2008 vm citycrossit 200 eurolla. Ja vähän enemmnkin olisin voinut maksaa kun niin olivat niin siistit. Jos sun kärrit on tosiaan siistit niin 100-150 euroa?

Mitä muut mieltä? Oikei, vuodet laskee väkisin hintaa, mutta jos on siistit niin miks niitä kympillä pitäisi alkaa myydä muka. Maksaisin noista ainakin satkun! Emmaljunga on kuitenkin hyvä merkki.

Juu ovat todella siistissä kunnossa, ei kuntonsa puolesta uskoisi niin vanhoiksi. Mä kans ihmettelen tota ajattelutapaa että ilmatteeksi pitäisi antaa käyttökelpoista tavaraa (jonka alkuperäinen hinta kuitenkin suuri). Eriasia jos olisi rikki tmv mutta hyvin noilla kärryttelee :) Tuo 10e puhuva ei varmaan sit maksaisi senttiäkään esim käytetyistä vaatteista?

Ongelmana hinnoittelussa onkin juuri se, että itse olen valmis maksamaan käytetyistäkin vaunuista melko paljon.

No todellakin voi enemmän kuin kympin pyytää. Kannattaa vaikka huuto.netistä tai muilta nettikirppiksiltä verrata hintoja samanikäisistä vaunuista. 100-150e arvioisin noille vaunuille, Emmaljunga on kysytty merkki.

[QUOTE="hhh";27809716]myin vm 2000! emmaljungat hetki sitten 120 eurolla... Se ei oo hullu joka pyytää vaan... :D[/QUOTE]

Näin juuri! :D mulle se olisi ihan sama mitä vuosimallia jos kärryt on hyvät!

Laita ap 150e alkuun hintaa ja hyvät kuvat joissa näkyy, että ovat hyvässä kunnossa!! Uskoisin, että menee ihan hyvällä hinnalla!
Ja kuten joku sanoi, niin laitat sen hinnan mitä olisit itse valmis maksamaan käytetyistä.

Näin juuri! :D mulle se olisi ihan sama mitä vuosimallia jos kärryt on hyvät!

Laita ap 150e alkuun hintaa ja hyvät kuvat joissa näkyy, että ovat hyvässä kunnossa!! Uskoisin, että menee ihan hyvällä hinnalla!
Ja kuten joku sanoi, niin laitat sen hinnan mitä olisit itse valmis maksamaan käytetyistä.

Joo 150 oli mullakin mielessä, kun ei nyt ihan ilmaitteeksikaan viittisi hyviä vaunuja antaa :)

Kun taannoin vaunuja etsiskelin, olin valmis ostamaan 2005 vuoden duot 130 eurolla.
Myyjä ei myynyt, ja hällä oli hintapyynti 230 euroa..
Omat vaunut jo löysin toisaalta (2009 vuoden vaunut 235 eurolla), ja hetki sitten tuli tältä 2005 vuoden vaunumyyjältä "special offer" just mulle, 170 euroa :D

Vaunut oli siis siistit, ehjät kaikinpuolin, mutta tuo vuosi kuitenkin tiputtaa hintaa. Vaunut on kuitenkin sen 8 vuotta vanhat.
Ei oo vieläkään saanut myyjä vaunuja myydyksi..

Mutta asiaan, ton 130 euroa olisin valmis maksamaan :)

Mua huvittaa kun yksi myyjä myy huutiksessa emmaljungan edgejä ja se väri on ollut myynnissä tyyliin 05 tai 06 ja hänellä on siinä hintapyynti 700€!!Myyjän nimimerkki on telejkon
Itse möin täysin uudenveroiset vaunut vm. 2010 joita oli käytetty vain hetken aikaa niin 550€.

Yhteistyössä