paljonko pitäisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullukkako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullukkako?

Vieras
paljonko pitäisi laihduttaa että olisi niin sanotusti normaali kokoisen näköinen.. pituutta on 162 cm(hurjat) ja painoa tänä aamuna 59 kg. tuntuu että painoa on aivan kauheesti liikaa :( ja millään kilot ei tunnu karisevan!

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Mielestäni olet "normaalin" kokoinen :)

niin, olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen, mutta todellakin siellä melko yläpäässä eli melekin 23. jotenkin vaan tuntuu että oon melko pullukka. paljonkohan olisi "hyvä" paino mun pituiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

niin, olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen, mutta todellakin siellä melko yläpäässä eli melekin 23. jotenkin vaan tuntuu että oon melko pullukka. paljonkohan olisi "hyvä" paino mun pituiselle.

Huokaus. 23 painoindeksi ei ole pullukka. Mene jumppaamaan tai kuntosalille, jos haluat kiinteytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Huokaus. 23 painoindeksi ei ole pullukka. Mene jumppaamaan tai kuntosalille, jos haluat kiinteytyä.
jumpassa olenkin käyny, mut ei meinaa kroppa millään kiinteytyä. olen siis käynyt jo vuosia, mut kai pitäs samalla myös tosissaan laihduttaa niin ehkä sit kiinteystyskin samalla. en jokatapuksessa ole tyyttväinen painooni. mieluiten painoa sasi pudota n. 6 kg.

Yhteistyössä