Paljonko painatta?

• Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti
162/63.5kg, samana päivänä jona lähdin synnyttämään painoin 77kg.
Nyt vielä muutama kilo kun lähtisi pois 2-5kg, olisin täysin tyytyväinen itseeni.

Olen taannoin laihduttanut 4 kuukaudessa 12kg ja silloin minulla oli tarkat ruoka-aineet mitä sain syödä. Liikkunut en sen enempää kun nytkään. (Minulla on kaksi koiraa joista toinen husky risteytys, liikun ulkona lenkkeilyn muodossa 2-4 kertaa päivässä, kerrallaan 1-2 tuntia. Muulloin ukko vie koirat)

sori mutta
Omituista että normaali- ja jopa ihannepainoiset laihduttaa :O Jos vyötärö kiristää, harrastakaa liikuntaa, se kiinteyttää.

Minusta sellaiset liian laihat nälkäkurjet on kamalan näköisiä. Varsinkin mitä enemmän ikää tulee.

"..."
[QUOTE="Vieras";26986709]Koska vielä selkeästi ylimääräistä löytyy. Teen päivittäin lihaskuntoharjoituksia, mutta esim käsivarsissa edelleen inhottavat allit, pitää laihduttaa lisää, jotta saisi kauniisti myös lihaksia näkyviin.[/QUOTE]

Mikäli olet se, jonka mitat 164/53 ja tavoite pudottaa vielä 3kg niin hae hyvä ihminen itsellesi hoitoa! Näet peilikuvasi väärin. Allisi ovat ihoa, joka ei laihduttamalla lähde. Et saa tuolla painolla ja kaloreilla lihaksia kauniisti näkymään millään, sillä lihakset tarvitsemat polttoainetta, jotta voivat kehittyä ja jotta niitä voi pitää yllä!
Katsoppa huviksesi esim. bikinifitness kisaajien paino ja pituustiedot..Sua 10 cm lyhyemmät on siellä sen painoisia kun sulla tavoite!

Yhteistyössä