Paljonko painatta?

• Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti
"mii"
Kerro pituus ja paino ja se kuinka paljon syöt päivässä.
Täällä yks laihduttaja, joka miettii kuinka voisi pysyä tavoiutepainossa. Viimeiseen kuukauteen en ole mitään ylimääräistä syönyt ja tuntuu aika epätodelliselta. Miks muut saa syödä ja silti pysyvät hoikkana?

Miimas
Normaalisti painan 48kg ja pituutta on 152cm. Syön muuten tosi epsäännöllisesti mutta liikun paljon. Nyt raskausaikana painan 55kg mutta olen oppinut syömään usein ja pieniä terveellisiä annoksia

"vieras"
170cm, 62kg. Täytyy katsoa mitä suuhunsa laittaa, mielessäni pidän kalorimäärää suunnilleen 1800-2000 päivittäin ettei paino pääse nousemaan. Herkkupäivinä sit tuplat ;)
Liikun myös päivittäin.

Edelleen liikaa, stana. Oon laihduttanut yli 40kg ja siihen toppas. Moneen kuukauteen ei ole tapahtunut mitään. Paino sahaa samassa +-5kg meiningillä. Mun ei tartte ku kattoo ruokaa niin tulee kilo lisää.

ARGH!!!!!
wow! :O
Miten oot saanu pudotettua ja paljonko vielä pitäs saada pois?

Mä oon saanu 10kg alas mut 25kg vielä haluisin pois.
*Niin ja painan ihan liikaa en kehtaa kertoa mittojani :ashamed:

wow! :O
Miten oot saanu pudotettua ja paljonko vielä pitäs saada pois?

Mä oon saanu 10kg alas mut 25kg vielä haluisin pois.
*Niin ja painan ihan liikaa en kehtaa kertoa mittojani :ashamed:
En mäkään kehtaa kertoa..... Mutta juu, kyllä yli 40kg pudotus tuntuu ja näkyy. Kiva fiilis kyllä. Mutta pitäs vielä saada n. 10-15kg pois.

Tsemppiä sulle painonpudotukseen. :)

Vähän OT: mutta pituus on 174 cm, painosta ei käsitystä. Mahdun M- ja L-koon vaatteisiin.
Liikun joka päivä vähintään 3 kilometriä hyötykävelyä.
En saa ruokaa alas aamuisin, juon kupillisen mustaa kahvia ja vettä. Ja poltan tupakan.
Lounaan syön arkisin töissä, puolet lautasesta on aina salaattia. Ruokajuomana vettä. Jälkiruokaa en syö koskaan, kuittaan tämän kahvilla ja iltapäivällä hedelmällä.
Illalla syön päivällisen lasten kanssa, pidän annoskoot kohtuullisina.
Olen tyytyväinen peilikuvaani, oli painoni sitten mikä tahansa, se riittää :)

"äitykkä"
168cm ja normaalisti 55kg. Nyt viimeisillään raskaana 65kg. Syön normaalia suomalaista kotiruokaa, kohtuullisia annoksia. Paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Herkkuja kohtuudella, yleensä kerran viikossa tai harvemmin. Roskaruokaa tosi harvoin.

"vieras"
165cm, 55kg. syön: aamupala, iltapala, lämmin ruokax2 ja välipalankin yleensä. salaattia ja vihannesta paljon sekä proteiinia pääruuilla, aamu- ja iltapalalla ruisleipä voilla. kahvia ja vihreää teetä sekä paljon vettä. herkkuja syön aina kun tarjotaan ja aika usein muutenkin. se on se aineenvaihdunta, pitää syödä usein ja tarpeeksi ja pääsääntöisesti terveellisesti. laihduttamisesta en tiedä mitään.

vrs
170cm pituutta ja varmaan suunnilleen 70kg painoa. En kyttää vaakaa, mutta noin luulen. Mulla on jonkun verran lihasta varmaan, koska kaikki vaatteet on kokoa S tai 38.

Niin ja syön mitä milloinkin, aika kasvispainotteisesti kuitenki. En kovinkaa suuria annoksia enkä hirveesti herkkuja (en tykkää). Idut, salaatit, kasvikset, linssit jne on meijän arkiruokaa.

Viimeksi muokattu:
pikakahvi
155cm ja about 57kg eli vähän liikaa. Syön mitä sattuu enkä liiku muuten kun vähän hyötyliikuntaa ja sen kyllä huomaa... Reilu 5 kiloa kun sais pois niin oisin tyytyväinen, alle 50 on jo sit liian vähän.

Yhteistyössä