paljonko on sinun mielestä hyvä palkka?

milkkis
heh...kyllä lähihoitaja saa vaan unelmoida 2000 ?:sta! :D
itselläni on silti parempi palkka kuin lh:lla yleensä, joten olen oikein tyytyväinen.
ja eräässä kyselyssä oli todettu, että oli miten paljon rahaa vain (no ei nyt ehkä ihan köyhän kohdalla toteudu :/ ) niin suunnilleen ihmiset on kuitenkin yhtä onnellisia :D oli rahaa paljon tai sitten vähemmän.

 
Mikä olet ammatiltasi jos 2000? pitää jäädä käteen. Mulle riittäis 1500? käteen, eli oman ammatin harjoittajien palkat liikkuu 1500-2000? välillä, itse olen pyytänyt 1700?, jos palkkatoivetta on kysytty..
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:43 äiti-83 kirjoitti:
Mikä olet ammatiltasi jos 2000? pitää jäädä käteen. Mulle riittäis 1500? käteen, eli oman ammatin harjoittajien palkat liikkuu 1500-2000? välillä, itse olen pyytänyt 1700?, jos palkkatoivetta on kysytty..
Mikä sillä ammatilla on väliä? Tuo 2000e on vielä vähän tällä alalla...
:whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:36 mie kirjoitti:
2000e käteen, vähempään en tyytyisi.
Musta on aika paha mennä sanomaan noin että vähempään en tyytyis. Entä jos saatki potkut, etkä saa töitä ja elät sitte työttömyystuella? Loppuisko sun elämä siihen paikkaan, masentuisit tulojen tippumisesta niin paljo että tekisit itsarin? Tai olisit tyytymätön nariseva palikka?
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:48 Bayan Fare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:36 mie kirjoitti:
2000e käteen, vähempään en tyytyisi.
Musta on aika paha mennä sanomaan noin että vähempään en tyytyis. Entä jos saatki potkut, etkä saa töitä ja elät sitte työttömyystuella? Loppuisko sun elämä siihen paikkaan, masentuisit tulojen tippumisesta niin paljo että tekisit itsarin? Tai olisit tyytymätön nariseva palikka?
No just.Jos teen oman alan töitä, vähempään en tyytyisi, jä tällä hetkellä teen. Mikä siinä on niin väärin??
 
Siisi kysymys oli ett miokä on hyvä palkka. Ette voi olla tosissanne jos ootte sitä mieltä että 1500 ja alle on HYVÄ palkka! Itelle jää käteen joku 1500 ja siitä kun lyhentää lainan ja maksaa laskut niin jää noin 500. Ei sillä kyllä mielestäni hurrata. Mieheni kanssa maksetaan laskut puoliksi mut silti jää toi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:51 hoitsu kirjoitti:
Siisi kysymys oli ett miokä on hyvä palkka. Ette voi olla tosissanne jos ootte sitä mieltä että 1500 ja alle on HYVÄ palkka! Itelle jää käteen joku 1500 ja siitä kun lyhentää lainan ja maksaa laskut niin jää noin 500. Ei sillä kyllä mielestäni hurrata. Mieheni kanssa maksetaan laskut puoliksi mut silti jää toi.
Kyllä 1500 ? on ihan hyvä palkka jos 2 ihmistä sitä tienaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:45 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:43 äiti-83 kirjoitti:
Mikä olet ammatiltasi jos 2000? pitää jäädä käteen. Mulle riittäis 1500? käteen, eli oman ammatin harjoittajien palkat liikkuu 1500-2000? välillä, itse olen pyytänyt 1700?, jos palkkatoivetta on kysytty..
Mikä sillä ammatilla on väliä? Tuo 2000e on vielä vähän tällä alalla...
:whistle:
Olet valinnut tulollisesti jyvän ammatin..
Ei ollut tarkoitus loukata, kun utelin ammattiasi..
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:54 äiti-83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:45 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:43 äiti-83 kirjoitti:
Mikä olet ammatiltasi jos 2000? pitää jäädä käteen. Mulle riittäis 1500? käteen, eli oman ammatin harjoittajien palkat liikkuu 1500-2000? välillä, itse olen pyytänyt 1700?, jos palkkatoivetta on kysytty..
Mikä sillä ammatilla on väliä? Tuo 2000e on vielä vähän tällä alalla...
:whistle:
Olet valinnut tulollisesti jyvän ammatin..
Ei ollut tarkoitus loukata, kun utelin ammattiasi..

:ashamed: anteeksi, mulla on vaan huono päivä. Ja media-alalla olen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:01 hoitsu kirjoitti:
Minkähän takia ne sitten oikein eduskunnassa asti päivittelee kuinka huono palkka meillä hoitajilla on, kun täällä alle 1500kin pidetään hyvänä?
Kai ne päivittelee teidän peruspalkkaa.. lisäthän nostaa hoitajan palkkaa kivasti?

Jos joskus saisin työpaikan jossa 40 viikkotunneilla saisin yli 1500? käteen, niin en kyllä valittaisi. (Mun omalla alalla työpäivät on kuta kuinkin 8-16 ja ma-pe, riippuu vähän siitä mikä sektori on työnantajana, yksityinen, kunnallinen vai..) Ja olisin valmis tekemään iltoja, ja viikonloppuja.. olen aina ollut perso juhlapyhille... Aina ensimmäisenä nimi listassa kun kysytään kuka voi tulla esim. Juhannuksena töihin..
Pyhistä saa kivasti bonusta.
Mut kai se on vähän niinkin että mitä kauemmin jaksaa koulunpenkillä istua ja mitä ylemmäs pyrkii sitä parempi palkka. Ja ihan oikeinhan se on!!!
 
käteen jää vaihtelevasti 1200-1500e/kk varastoduuniahan täällä väännetään.ihan hyvä palkka tosta duunista.

tein aikasemmin opiskelujen ohessa tebarilla iltavuoroja,välillä 12iltaa putkeen.eli olin välillä kaikki illat töissä.
tienasin n.800-900e kuussa.

niinhän se menee että menot tulojen mukaan,ainakin meillä
 
kastari
mä saan sellaisen 1100 euroa kuussa käteen, josta makselen kylläkin yksin vuokrat ja muut maksut, mutta hyvin ollaan pärjätty.
1500 euroa kun käteen saisi niin olisin toooosi onnellinen :D
 

Yhteistyössä