Paljonko on perheesi nettotulot ja paljonko ne on jokaista perheenjäsentä kohden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Haluaisin tehdä tällaisen gallupin (johtuen tuosta yh:t, paljonko jää käteen -ketjusta).

Eli haluaisin tietää paljonko on perheen nettotulot ja haluaisin, että ne jaettaisiin perheen henkilömäärän kesken. Ja sitten haluaisin tietää vielä perheen lapsiluvun + tieto siitä, onko yh vai ydinperhe vai joku muu.

Eli toisin sanottuna gallup:
- Perheen nettotulot (mukaan lukien lapsilisät, elarit jne)
- Paljonko nettotulo on per asukas (toisin sanoen esim. Nettotulot 5000 euroa ja 2 aikuista ja 3 lasta -> nettotulot per asukas on 1000 euroa)
- Perhekoko ja montako aikuista perheessä

Voin itse kertoa, että meillä on nettotulot 4200 euroa ja 2+2 henköä. Eli jokaista henkeä kohden on tavallaan rahaa käytettävissä 1050 euroa kuussa, josta siis maksetaan asuminen, ruoat vakuutukset yms.

Miten muilla?

- Perheen nettotulot (mukaan lukien lapsilisät, elarit jne)
- Paljonko nettotulo on per asukas (toisin sanoen esim. Nettotulot 5000 euroa ja 2 aikuista ja 3 lasta -> nettotulot per asukas on 1000 euroa)
- Perhekoko ja montako aikuista perheessä

netto 6500e (nyt kun mä olen äitiyslomalla ja vain mies töissä), 4 asukasta eli 1625/pää. Perheessä kaksi aikuista ja 2 lasta.

Mä en oikeastaan tiedä tarkkaan, paljonko mies nettoa ansiosidonnaisestaan, mutta arvioidaan nyt, että n. 1500 e. Yhteensä tuolloin netto n. 4300 ja meitä 2+2 eli n. 1070/hlö.

Yhteistyössä