Paljonko on paljon huutiksessa (kohteita myynnissä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvinsa kullakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huvinsa kullakin

Vieras
Laskeskelin joutessani että yhdellä tutullani on kahdella eri tunnuksella yhteensä 219 kohdetta myynnissä. Ostaa paljon merkkitavaraa ja -vaatetta myytäväksi alennuksista ja kauppaa edelleen huutiksessa. Kait se sitten kannattaa, mutta en kyllä itse siltä ostaisi koska eivät ole edes kovinkaan paljon halvempia kuin kaupassa. Ja postarit kuitenkin päälle. Selittelee hauskasti kuinka vaate on vain "soviteltu", koska ei kehtaa suoraan myydä aina "uusi" ja "laput kiinni".

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
219 tuotetta on vähän. Jos kerralla on myynnissä yli 1000 niin se on paljon muttei liikaa kuitenkaan.

2 tunnusta on väärin!!!

En vedätä, miksi vedättäisin. Onko erikseen kielletty useampi tunnus? Ilmeisesti sillä on vaikkapa miehen nimellä toinen tunnus, vaikka mies lähinnä kiroaa nämä myyntiartikkelit kun ovat joka paikassa tukkeena. Ei varmaan sen takia ole jäänyt kiiinni?

mun mielestä 219 kohdetta on paljon. mulla oli joskus 75 kohdetta ja tuntu että menee sekaisin pian niitä postittaessa.

kahta tunnusta ei saa olla. paitsi jos toiset on yritystunnarit ja toiset henk.koht. siis samalla henkilöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
219 tuotetta on vähän. Jos kerralla on myynnissä yli 1000 niin se on paljon muttei liikaa kuitenkaan.

2 tunnusta on väärin!!!

En vedätä, miksi vedättäisin. Onko erikseen kielletty useampi tunnus? Ilmeisesti sillä on vaikkapa miehen nimellä toinen tunnus, vaikka mies lähinnä kiroaa nämä myyntiartikkelit kun ovat joka paikassa tukkeena. Ei varmaan sen takia ole jäänyt kiiinni?

Vedätys-kysymyksessä ei kait tarkoitettu sitä, että et kai sinä valehtele; vaan sitä, että käyttääkö kaverisi toista nikkiään huutajana omaan kohteeseensa, jolloin hinta nousee. Toivottavasti ymmärsit, mitä hain takaa, vaikka on vähän sekava lause :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mun mielestä 219 kohdetta on paljon. mulla oli joskus 75 kohdetta ja tuntu että menee sekaisin pian niitä postittaessa.

kahta tunnusta ei saa olla. paitsi jos toiset on yritystunnarit ja toiset henk.koht. siis samalla henkilöllä.

En tietenkään tarkalleen tiedä miten tunnarit on luotu. Mitään yritystä ei perheessä kylläkään ole. Miksi kahdet tunnukset on kielletty? Itselläni on huutispalautteita muutama kymmen, joten en näköjään ole perillä kaikista kommervenkeistä.

Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

2 tunnusta on väärin!!!

Vedätys-kysymyksessä ei kait tarkoitettu sitä, että et kai sinä valehtele; vaan sitä, että käyttääkö kaverisi toista nikkiään huutajana omaan kohteeseensa, jolloin hinta nousee. Toivottavasti ymmärsit, mitä hain takaa, vaikka on vähän sekava lause :laugh:
No nyt vasta ymmärsin... Näkyy olevan aika paljon vain "ostaheti"-kohteita, joten siinä ei varmmaan pysyty suojahuutamaan.

Mulla on 170 tällä hetkellä. Kaikki käytettyjä vaatteita, mut johtuu siit etten oo laittanut ollenkaan paketteja myyntiin, et kaikki sukista lähtien on yksittäin. Toki kaks sukkaa samassa kohteessa ;)

mistä sä tiedät, että ne molemmat tunnarit on tuttavasi?

Yhden tunnuksen tiesin alunperin, ja sitten myöhemmin löysin sen toisenkin (tai oikeastaan työkaveri tunnisti). Oli vielä valinnut nikikseen osoitteeseensa liittyvän aivan kuten se ensimmäinen oli. Ja jos lukee niitä kohteita molemmista niin viimeistään silloin asia selviää. Ja myytävä tavara on molemmissa aivan samanlaista.

Yhteistyössä