PALJONKO ON LIIKUNNANOHJAAJAN PALKKA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sleepis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähihoitaja/perushoitaja ei kyl päivävuorosta pelkästään saa käteen noin paljoa vaan pitää tehdä kolmivuorotyötä ja tosi paljon viikonloppuja. Sairaanhoitaja saattaa saada, mut en oo varma.

No, mulla on lähärinä bruttopalkka 1820?, joten ihan hyvin jää käteenkin.

Epäpätevänä oon yksityiselle tehny liikunnanohjaajan hommia, jolloin oon saanu 12 ? /tunti.

Mä oon työskennelly lähinnä erityisryhmien kanssa, ollu kuntouttavilla lomilla ohjaajana, joilla on monenlaisia jumppia ja vaikka mitä oheissälää. Siellä tosin työnkuvaan kuuluu paljon muutakin, ku pelkkien liikuntatuokioiden ohjaus.
Lisäksi oon liikuttanut veteraaneja ja kehitysvammaisia. Niille lähinnä jumppia ja vesiliikuntaa ohjannut, itse suunnittelen tunnit.
Erilaisille yrityksille olen ollut mukana järjestämässä tyhy/tyky toimintaa. Kaikki saman, yksityisen firman kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Mä oon työskennelly lähinnä erityisryhmien kanssa, ollu kuntouttavilla lomilla ohjaajana, joilla on monenlaisia jumppia ja vaikka mitä oheissälää. Siellä tosin työnkuvaan kuuluu paljon muutakin, ku pelkkien liikuntatuokioiden ohjaus.
Lisäksi oon liikuttanut veteraaneja ja kehitysvammaisia. Niille lähinnä jumppia ja vesiliikuntaa ohjannut, itse suunnittelen tunnit.
Erilaisille yrityksille olen ollut mukana järjestämässä tyhy/tyky toimintaa. Kaikki saman, yksityisen firman kautta.

Kuulostaa kivalle. Paljonko palkka on? Ei oo pakko vastata jos tuntuu kiusalliselle...

Yhteistyössä