Paljonko on asuntosi vuokra tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja kysymy
  • Ensimmäinen viesti
bööööö
[QUOTE="nainen";30217414]Ottiko Pin miehesi vai ulkomaankomennuksen yllättäen? Työnantaja taitaa maksaa tuon teidän vuokran, ette itse?[/QUOTE]

No kai siitä korvauksen saa jos ostetaan ulkomaille? Palkkaa joko enemmän jolla maksaa asumisen tai suoraan asiakas maksaa. kumminkin maksat verosi kuin palkasta meni miten meni koska palkkaa se on. Miksi pinin asiat kiinnostaa niin paljon?
En muuten suosittele vastaamaan näihin pin. Tai varmaan itsekin järkevänä tiedät ettei tästä puolesta firmat halua tehdä julkista tietoa mitä onkin sitten kyseessä talouspuolella.
T. Itse komennukselle lähtenyt

"nainen"
Alkuperäinen kirjoittaja bööööö;30217569:
No kai siitä korvauksen saa jos ostetaan ulkomaille? Palkkaa joko enemmän jolla maksaa asumisen tai suoraan asiakas maksaa. kumminkin maksat verosi kuin palkasta meni miten meni koska palkkaa se on. Miksi pinin asiat kiinnostaa niin paljon?
En muuten suosittele vastaamaan näihin pin. Tai varmaan itsekin järkevänä tiedät ettei tästä puolesta firmat halua tehdä julkista tietoa mitä onkin sitten kyseessä talouspuolella.
T. Itse komennukselle lähtenyt
Jestas, kun pinna on kireällä. Vuosikausia ulkomailla olleena en vain koskaan ole nähnyt, että ulkomaankomennukselle väliaikaisesti lähteävä maksaisi itse sen vuokran. Yleensä se on asuntoetu, eikä sitä edes tietä, paljonko se vuokra tarkalleen on.

Yhteistyössä