no minä siivoan perusteellisesti ja minusta isoa omakotitaloa EI esim mitenkään VOI siivota puolessatoista tunnissa. tai voi, jos huiskii roskat maton alle ja lipsuu hiukan mistäkin hommasta.Alkuperäinen kirjoittaja juu:kun mun mielestä vähän riippuu siitäki mitä tahtii niitä töitä tekee..
emmä kellekkää etanalle mitää 30e per tunti maksas tyyliin 6 tunnista jos joku muu tekis saman 1,5 tunnissa..
Mä maksan tällä hetkellä 29e/hAlkuperäinen kirjoittaja tööt:Maksaisin 30?, mutta verollisena ja ottaisin kotitalousvähennyksen
=) samaa katselin ja pimeänä vielä käteen.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:aika helvetin hyvä tuntipalkka!!! itsellä yliopistotason koulutus ja ei mun tuntipalkka kyllä tuohon yllä.. ei edes lähelle sitä..
pitäisikö ruveta siivoamaan naapureiden kämppiä..
Todellinen tuntipalkka sitten romahtaa, kun muistaa ettei siivoja saa kuin todellisesta työstä asiakkaaltaan palkkaa. Ei autossa tai bussissa istumisesta makseta. Jos ei ole asiakkaita, ei ole myöskään tuloja. Samalla vähennetään ansioista kulut pesuaineista ja työvälineistä. Joo ja ne verot, jotka sun työnantaja sinusta maksaa myös.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:aika helvetin hyvä tuntipalkka!!! itsellä yliopistotason koulutus ja ei mun tuntipalkka kyllä tuohon yllä.. ei edes lähelle sitä..
pitäisikö ruveta siivoamaan naapureiden kämppiä..
Maksan 20?/ tunti ihan viralliselle siivoojalle, jonka laskuttamasta työstä saa kotitalousvähennyksen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis ihan sopimuksen mukaan siivousta. Imurointi, pölyjen pyyhintä, mattojen tamppaus, ikkunoiden pesu, wn pesu...ymsyms...
Paljonko voisi pimeänä pyytää.
Ei siis mitään jatkuvaa ja urakkamaista työtä vaan sillointällöin tapahtuvaa siivousta muutamassa perheessä =)
Olisiko 20 ? tunti liikaa teille? Maksaisitteko?
En missään nimessä, laillisen siivoojan saa halvemmalla. Tätini on käynyt meillä välillä siivoomassa ja menee semmonen 3-4 tuntia ja 50e olen maksanut, tosin maksan ikkunoiden pesusta samanverran ja niihin menee tupla-aika.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis ihan sopimuksen mukaan siivousta. Imurointi, pölyjen pyyhintä, mattojen tamppaus, ikkunoiden pesu, wn pesu...ymsyms...
Paljonko voisi pimeänä pyytää.
Ei siis mitään jatkuvaa ja urakkamaista työtä vaan sillointällöin tapahtuvaa siivousta muutamassa perheessä =)
Olisiko 20 ? tunti liikaa teille? Maksaisitteko?