Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Laske tarkkaan, että saat homman kannattamaan. Lasten ruokiin menee kumminkin rahaa ja voi olla että bisneksesi vaikuttaa teidän muihin etuisuuksiin.
Mahtuisiko teillä nukkumaan päiväunia, jos olisi iltapäivän hoidossa? Mitä mies sanoisi, jos teillä olisi viikonloppuna hoitolapsia?
Jos olisi joku luotettava tuttu paikka, olisi kyllä näppärää laittaa muksut joskus hoitoon eikä aina pyytää hoitajaa kotiin ja mennä itse pois.
Viikonloput on poissuljettu vaihtoehto ja mies kyllä oli sitä mieltä (kun tästä ajatuksestä hänelle hetki sitten puhuin), että ei kannata lähteä lainkaan. Sanoi että hän voi omasta palkastaan "maksaa" mulle ruokarahaa ja lisäksi otan lapsilisät käyttööni.
Etuisuuksiin tuo ei olis vaikuttanut, mun tulot kun on tasan tarkkaan se kotihoidontuki ilman mitään lisiä.
Pitää nyt vielä miettiä tässä
Ei millään pahalla ap mutta tästäkin saa sen kuvan kyllä että SULLA on se tarve tienata, ei teidän perheellä ole mikään hätä jos miehesi on valmis tukemaan sun kotona oloa. Sulla on tasan 2 vaihtoehtoa joko toteuttaa itseäsi tai sitä mikä minkä YHDESSÄ koette parhaaksenne.
Olen feministi tiettyyn rajaan asti, tuo sinun touhu on minusta typeryyttä.
Ja joo, en tarkoita loukata mutta sanonpa vaan suoraan.