Paljonko olette lihoneet lukioikäisestä?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
niinpä juu ja joo
Oon aina ollu lihava.
Lukioaikana, tosin en lukiota oo käyny. Mutta muistan et 19v pillerireseptiä uusiessa siinä lukee painon kohdalla 70kg(jostain kumman syystä se on säilynyt kaikki nää vuodet) ja
34 vuotiaana painankin sitten 125kg.
Eli summa summarum 55kg lisää tullut 15. vuodessa.
Vieköhän seuraavat 15 vuotta, että ne lähtis pois :)

uuuh
Painan 19 kg enemmän. Olin lukiolaisena 171/49, nyt 68-kiloinen. Lasten imetysten loputtua painoin aina 54 kg ja olin ihan kauhean laiha. Aion kyllä joitakin kiloja pudottaa tuosta 68:sta, vaikka olenkin edelleen normaalipainoinen.

"Anne"
Hei, tämähän pisti ajattelemaan oikeaan suuntaan! Olin lukioikäisenä 168 cm / 62 kg, ja toivoin aina että olisin pari kiloa kevyempi. Olen nyt 168 cm / 62 kg, ja toivon aina että olisin pari kiloa kevyempi. Pitäisiköhän jo lakata toivomasta, tämä taitaa olla oma painoni, se on ihan hyvä paino loppujen lopuksi, ja minähän olen lukiolaisikäisen mitoissa:)
Minäkin vuosia ja vuosia toivoin, että olisin alle 60. Sitten toivoin pitkään että olisin alle 65, sitten että olisin alle 70. Nyt olen alle 55 ja tässäkin on hyvin pysynyt paino, tämä taitaa siis olla oma painoni! (Siinä missä se yli 60:kin oli...)

Yhteistyössä