Paljonko olette laihtuneet? Missä ajassa?

• Viestiketjun aloittaja Jousimies äiti
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelijä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2004 klo 17:25 SuSu79 kirjoitti:
aloitin heinäkuun alussa ja -10kg
WAU!!!!!Hieno saavutus!Onnittelut :flower: Toi jos joku antaa mullekkin varmasti lisäpotkuu!Mulla on menny tää viikko suoraa sanottuna päin veetä....
Eka kisu jäi auton elle ja istuin yöllä 10,5h pieneläinklinikalla!Sitten tyttö sairastui ja oon 2 päivää istunu lastenklinikalla,ei oo innostanu ollenkaan noi pisteidenlaskut....
Ehkä tämä tästä.

koukero
äitienpäivänä aloitin ja 9,5kg on lähtenyt runsaan liikkunnan avulla ja painonvartijoiden points ohjelmalla.en ole ryhmässä käynyt.nyt en ole 2 viikkoon pitänyt kirjaa ja silti oli kk lähtenyt 2kg.kun kävin eilen puntarissa viimeksi kk sitten.

kata04
Synnytin maaliskuussa -04 ja siitä kun tulin laitokselta kotiin, on lähteny 15 kg. Ekat 5 kg oli pelkkää nestettä, mut loppu kympin kanssa piti jo vähän tehdä töitäkin, eli pointseilla laihdutan. 5 kg jäljellä!

värinen
Lapsi nyt 10kk, ajattelin kun hän on vuoden olisin ennallaan mitoistani.
Tuntuu , että jään tavotteista. Laihtumista ei ole tapahtunut sitten imetyksen loputtua.
Minulta puuttuu keskittyminen asiaan. Jaksan hetken ja unohdan asian liian usein ja sitten syön liikaa.
Ikää minulla on yli 40v. Nuorena raskauden jälkeen sain mittani takaisin, nyt asia on toinen.
En lannistu kuitenkaan vaan yritän kilo kerrallaan hitaasti kun kerran muuta en voi..

Minä teen taas kerran lupauksen aloittaa painonpudotuksen. Synnytin tytön juhannusaattona 2003 ja kotiinpääsystä paino on pudonnut 10kg. Viimeset 2,5kg on ollu jo tuskaa, ekat 5kg lähti tekemättä mitää sen suurempaa, kyseessä ne nesteet varmasti.

Tällä viikolla se kuitenkin alkaa taas. Työkaverini pudotti viime vuonna 16kg painonvartijoissa, ja meillä punnituspäivä on torstai. Tiedän, että liikuntaa pitää lisätä runsaasti, mutta kun töihin on pakko tulla autolla (matka 25km suunta), kauppaan ei tule lähdettyä pyörällä (8km suunta) ja tuolla metsän keskellä ei saleja ole eikä sunnuntaisin viitsi kerta kaikkiaan ajaa 52km tunnin jumpan takia.

Huonoja tekosyitä, mutta mutta.. Nachot pois jouluun asti, pullat jää miehen syötäväksi ja kohtuudella muuta hyvää.

Tsemppiä ja onnea jo hyvään alkuun päässeille! :wave:

harava
Mä laihduin 6kk 10kg ja en edes ole laihduttanut. Suurin syy tais olla hormonikierukan laitto 6kk sitten, joka vei ruokahalut. Nykyään ei oikeen ruoka maita olleskaan ja kun kysäsin sitä lääkäriltä sanoi, että hormonikierukka aiheuttaa joillekkin ruokahaluttomuutta. Mun kohdallani se on positiivista, koska olin noin 20kg ylipainoinen ja nyt vielä toiset 10kg pitäs saada pois. Varmaan täsä tippuu pikkuhiljaa.

läskikö nyt
tyttäreni syntyi kesäkuussa 2004. siitä asti olen tuskaillut näiden makkaroiden kanssa, lihoinhan raskauden aikana 25kg!!! tuntuu että ne ei lähde millään pois vaikka imetän, melkein puolet vielä jälellä ja pariin kuukauteen ei ole mitään hävinnyt.
onko kellään vinkkejä miten vielä saada omat vaatteet mahtumaan?
(ja mielellään jouluksi)

Taivaankyynel
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2004 klo 21:17 merelle kirjoitti:
minä hullu laihdutin 20 kg 3kk, mutta kyllä ne poissa on pysyny.
miten sä siinä onnistuit? 3 kuukauessa? Huh!
Oon ollu puoltoistaviikoo painonvartijois ja lähti ekal viikol 1,1kg, mut enemmänki sais lähtee

Yhteistyössä