Paljonko olet valmis maksamaan uusista silmälaseista ja kuinka usein hankit uudet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Kävin tänään näöntarkastuksessa ja samalla sitten tilasin uudet lasit, kun vanhat hajoaa käsiin. Edellisen kerran kävin näöntarkastuksessa reilu 7 vuotta sitten, että olihan sitä jo aikakin käydä tarkistuttamassa onko muutoksia ja pieniä oli, mutta ei mitenkään suuremmin.

288 euroa tuokin lysti tuli maksamaan, näöntarkastus oli ilmainen ja kehyksetkin puoleen hintaan, vaikkakin niille jäi vielä reilu satanen hintaa, mutta voinhan sitten kaikille sanoa, että onhan ne Dolce&Gabbanan-mallistoa :) Mun ekat merkkikehykset.

No tohon hintaan kyllä kuului myös 2 vuoden vakuutus, kun sitä ei koskaan tiedä jos toi pieni mies noi vaikka hajottaa. Ja mulla on tuota hajataittoa, joka sekin tuo linsseihin lisää hintaa.

No pieni hintahan tuo on, kun noin harvoin tulee uudet hankittua, että voihan sitä vähän satsata. Tosin noihin laseihin menee nyt jätkän sänkyrahoja, mutta kun ei voi ilman lasejakaan elää.

Hankin vuoden parin välein. 500 maksoi kalleimmat, viimeksi n. 300 ja aina katon et saan alennusta. Merkkilasit mullakin, vaikka ei sen väliä mutta kun löytyi niistä niin hyvät.

samoilla linjoilla :D

syksyllä hajos hyvin palvelleet 9v vanhat rillit, ostin -70% kenzon kehykset, hajataittoa löytyy ja hinta oli 289..vai oliks se 389 :ashamed: en mä muista enää :ashamed:

mut, eiköhän näillä taas seuraavat 10v mennä :saint:

Kolmatta vuotta nämä lasit ja ihan hajoamis pisteessä ovat :/
3-4 vuoden välein olen vaihtanut, nämä maksoi noin 370? ja kehykset puoleen hintaan :/

Alkaa olemaan siinä kipurajalla, eli 400?.

120? meni kun kävin specsaversilta uudet lasit hakemassa, ei paha ollenkaa..
Maksan sen mitä sillä hetkellä pysty, nyt oli tiukempaa niin en lähteny niitä laseja muualta ees kyselee kun tiedän mitä prismalliset lasit maksaa..

Aina tarvittaessa hankin uudet ja sen maksan, mitä hiukan erikoisemmat lasit hionnaltaan tulevat maksamaan. En halua hinnan takia nähäd huonosti tai saada päätäni kipeäksi.
En myöskään käytä halpisketjujen "tiimarilaseja".

puolen vuoden välein näöntarkastus ja uudet piilarit, n.130e. lisäksi noin kolmen vuoden välein uudet silmälasit, viimeksi maksoi 450e.. eihän niistä auta kuin maksaa se mitä maksaa... sais kyllä kela tai jokin tulla edes hieman vastaan...

max 2v pidän samoja laseja ja ylleensä käytössä kahdet, muoviset vapaa-ajalle, ja töihin esim nyt on titaaniset. Maksaa mitä maksaa, kunhan näyttää hyvälle. Yleensä mennyt 500-1000?/lasit, vähän riiippuen kehysten merkistä, alain miklejä ei kuitenkaan ihan jokainen liike edes myy! Näkö ei ole muuttunut enää vuosiin, mutta koska käytän laseja kuitenkin paljon haluan niiden myös näyttävän hyvälle! Piilarini on tooriset ja ne maksaa myös aika paljon, mutta hei, ilman noita en kykene mihinkään koska en näe!!

Yhteistyössä