L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:tuttuni on syönyt (vai juodaanko sitä?) nutriletia monta (muistaakseni 5) kuukautta, laihtunut yli 30 kg. Lähtöpainokin oli kyllä lähempänä 200kg.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
kilohan on jo paljon, jos noin lyhyessä ajassa lähti.
Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
Muuten kyllä, mutta usein sen mikä lahtee esim. Nutriletillä tai karppaamalla, tulee kaksinkertaisena takaisin.
Mä olen aina ollut laiha ja vain raskauksien aikana lihonnut. En syö paljoakaan, joten tuskin sitä vaaraa on, kun en syö liikaa, enkä syö herkkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Alkuperäinen kirjoittaja en usko:Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mut siinäpä on just kätevää se, ettei tarvii miettii mitään, kun vaan syö säännöllisesti noita.
Mä olen aina ollut laiha ja vain raskauksien aikana lihonnut. En syö paljoakaan, joten tuskin sitä vaaraa on, kun en syö liikaa, enkä syö herkkuja.
Eli ruokavaliosi on aika lailla kunnossa. Jos kuitenkin aloitat ankaran dieetin, sen jälkeen saattaa alkaa yletön mässäily. Elimistö näet pelkää, että nälkäkuureja on tulossa lisää ja yrittää varastoida energiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoppaspoppas:Parasta olisi tietysti pudottaa painoa hitaasti muuttamalla ruokailutottumuksia kevyempään suuntaan ja lisäämällä hieman liikuntaa. Esim. karppauksen jälkeen vaatii suurta itsehillintää olla sortumatta herkkuihin.
VLCD- ja muista ihmedieeteistä on usein enemmän haittaa kuin hyötyä. Kyllä jotkut tietty niilläkin onnistuvat pudottamaan painoa pysyvästi, mutta se on melko harvinaista.
Monet naiset ovat kokeneet tehokkaaksi ryhmässä laihduttamisen. Painonvartijoiden ruokaohjelma on hyvä, koska siinä syödään runsaasti terveellistä ruokaa. Ainoa huono puoli siinä on rahastus.