Paljonko noin suurinpiirtein maksaa uroskoiran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Labamba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Labamba

Vieras
kastraatio? Kannattaako tehdä? Syynä olisi vihamielinen käytös muita (uros)koiria kohtaan. Sisällä koira on unelma, tosi ihana mussukka, ihmisille ollut aina kiltti.
Ulos kun pääsee astuu kuin toinen persoona kehiin. Koira machoilee ja vetää aivan tajuttomasti, hirveä vetovoima on. Käytössä oli vedonestovaljaat, joista pääsi siis eilen kiemurtelemalla irti. (kerroin asiasta siinä koiran pantajutussa).
Nyt alkaa olla keinot vähissä, kun en niitä valjaita uskalla käyttää. Koira täyttää just viisi.

Just keskiviikkona kysyin mun omalta luotto eläinlääkäriltä paljonko maksaa keskikokoisen koiran kastraatio ja n.200e sanoi hinnaksi.Ja mulla itelläni ei ole koiraa vaan anoppi halusi tietää kun harkitsee koiransa leikkauttamista.

Mulle sanottiin paikallisista eläinlääkäreistä että 150-250? kastraatio ja sterilisaatio kallimpi.

Oma koira on kanssa yks perse kun ulos mennään, osaa kyllä kävellä hihnassa ja kaikkea, mutta ei tule toimeen vieraiden koirien kanssa mitenkään päin. Muutamaan naapurinkoiraan on tutustuttu ja niiden tapaamiset menee ok, mutta tällä viikollakin tuli yksi yllättävä tapaaminen ja sille hintaa 80?.

Tänään on menty kuonopanta päässä ja silmät sidottuina pieniä matkoja.
Lähinnä mietinnässä se, että onko ongelmana koiran hormoonit, vai se, että se on mielestään johtavassa asemassa ja puolustaako sen takia niin kovasti vai eikö luota että minä puolustaisin sitä tarvittaessa.

Toivottavasti kastrointi helpottaa niin meillä kuin teilläkin :)
Edes jonkin verran.

Meil makso n. 140 euroa viimeisin kastraatio, pieni koira kyseessä niin tulee halvemmaksi. Nopea ja helppo operaatio se on ainakin. Meillä leikkauksen jälkeen meni se ilta että koira oli ihan pökerryksissä ja nukkui ja valitti. Seuraavana päivänä se menikin jo kuin ohjus. Ei tarvittu edes koppaa päähän, vaikka ois pitänyt 10 päivää pitää. Koira ei tuntunut haavasta olevan moksiskaan ja se parantui tosi hyvin.
Ruokahalu on lisääntynyt kyllä selvästi, muuta en osaa vielä käyttäytymisestä sanoa.

Yhteistyössä