Paljonko netto 2500e palkasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysynpähän

Vieras
Paljonko jää käteen n.2500 euron palkasta? Tietty riippuu veroprosentistakin, mutta siispä kysymys kuuluu myös, että mikä yleensä veroprosentti tolla palkalla? Ja muiden kulujen jälkeen, paljonko tuosta bruttopalkasta jää suunnilleen käteen ??? Sijaisuuksia teen ja palkanlaskennasta ei suostuneet sanomaan et mikä kannattas laitta veroprosentiksi ym.

Se riippuu todella monesta asiasta. Asuinkunta vaikuttaa kunnalisveroon, samoin kaikki mahdolliset vähennykset, kirkkoon kuuluminen, muut vähennettävät kulut kuten ammattiliiton jäsenmaksu jne.

Työeläkemaksu menee myös ja usein liiton jäsenmaksu - mutta ehkä hoidat itse maksusi.

Mutta varaudu n. 1800-1900 e ja ylläty iloisesti jos saat enemmän.

Mulla on ton kokoinen liksa ja veroa menee normistikin alle 20 pinnaa - mikä on outoa, mutta en valita.

(En voi antaa tarkkoja summia nyt, koska teen väliaikaisesti 6h päivää, mutta peruspalkka on 2500e/kk, veroprosentti on nyt 16, mutta ajattelin nostaa sitä loppuvuodeksi)

[QUOTE="Mis";28941733]Mulla jää n. 1700. En nyt muista tarkkaan paljon mun prosentti on, oiskohan 21. Ja palkka siis aika tarkkaan ton 2500e[/QUOTE]

Meinasinpa huijata 1800e mulla siis jää käteen.

Yhteistyössä