Paljonko muilla 5-6 henkisillä perheillä on vedenkulutus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuudellä hengellä tuo tekee 117 l/vrk (jos oikein laskin). Keskimääräinen vedenkulutus Suomessa on esim Motivan mukaan 155 l/vrk, eli eihän tuo mikään ihmeen iso ole, selvästi alle keskiarvon. Eikä vesi kallista Suomessa ole.

Meillä 5hlön perhe ja yhteensä vettä kuluu 100-110m3 vuodessa. Kaikki käyvät päivittäin suihkussa (lapset varsin oleskelee siellä), pyykkikone ja astianpesukone ovat päivittäin päällä jne.
Joten mun korvaa kuulostaa teidän kulutus aika isolle...

[QUOTE="meh";30464478]Meillä 5hlön perhe ja yhteensä vettä kuluu 100-110m3 vuodessa. Kaikki käyvät päivittäin suihkussa (lapset varsin oleskelee siellä), pyykkikone ja astianpesukone ovat päivittäin päällä jne.
Joten mun korvaa kuulostaa teidän kulutus aika isolle...[/QUOTE]

No teillä menee suhteellisen vähän vettä. Meillä on kolme hlöä ja kulutus on noin 120 m3/vuosi. Omakotitalossa asutaan.

[QUOTE="meh";30464478]Meillä 5hlön perhe ja yhteensä vettä kuluu 100-110m3 vuodessa. Kaikki käyvät päivittäin suihkussa (lapset varsin oleskelee siellä), pyykkikone ja astianpesukone ovat päivittäin päällä jne.

Älä vaan valita kellekkään, että teillä menesi paljon vettä ja vaadi mittarin tarkistamista. Tuo ei ole mahdollista muuten kuin, että jokin jarruttaa mittarin
pyörimistä; joko ikä tai joku roska.

Meillä on 5henkeä ja kulutus katsottiin juuri tänään vuoden ajalta ja oli 107m3. Olen tosin lasten kanssa koko kesän kesäkuun alusta elokuun puoleen väliin mökillä ja kaikki lomat joten varsinkin kesän kova kulutus menee mökkikulutukseen ja siellä vesi tulee suoraan järvestä.

Tarkoitat varmaan että kuulostaa "aika isolta."

Yhteistyössä