Paljonko minun pitäisi teidän mielestänne laihduttaa?

  • Viestiketjun aloittaja mitoista
  • Ensimmäinen viesti
mitoista
Pituutta minulla on 159cm, painoa 70kg. Vartalonmuodoltani olen tiimalasi; kilot on puhdasta läskiä :ashamed:; syömällä tullutta. Olen kolme lasta synnyttänyt joten raskaudet on myös jättäneet jälkensä vartalooni; maha on ongelmakohta.

Mielipiteitä? :D
 
No minä olen suurin piirtein saman mittainen ja painan siinä 57-58 kiloa ja olen aikamoisen normaalipainoinen. Varmaankin voisit luopua noin 10 kilosta ilman että vielä anorektikoksi mainittaisiin. =)

Lisäät arki- ja muuta liikuntaa ja syöt vähemmän/terveellisemmin, niin siinä se varmaan onkin. =)
 
vieras
Minä olen 159cm ja painan 58kg ja koska en ole kiinteä, niin mulla on varmasti tuo 8kg sellasta, joka pitäs lähtiä, että vartalo olisi sopiva..Mutta jos siis lihasta haluat, niin 10kg läskiä pois kuntoilemalla....eli ruokavalio vain terveelliseksi, mutta paastoaminen ei niinkään ole oikea keino.
 
mitoista
Kiitos kivoista vastauksista; olenkin miettinyt että jos saisin 10-13kg tiputettua niin olisin ihan hyvissä mitoissa. Kiinteytystä vaan tarvii ja runsaasti. :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mitoista :
Pituutta minulla on 159cm, painoa 70kg. Vartalonmuodoltani olen tiimalasi; kilot on puhdasta läskiä :ashamed:; syömällä tullutta. Olen kolme lasta synnyttänyt joten raskaudet on myös jättäneet jälkensä vartalooni; maha on ongelmakohta.

Mielipiteitä? :D
Riippuu siitä minkälaisesta vartalosta tykkäät. Näppituntumalta sanoisin että ainakin 10 kg, mahdollisesti 20 kg. Rakennekin ratkaisee, jos olet kovin sirorakenteinen, niin se 20 kg parempi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mitoista :
Pituutta minulla on 159cm, painoa 70kg. Vartalonmuodoltani olen tiimalasi; kilot on puhdasta läskiä :ashamed:; syömällä tullutta. Olen kolme lasta synnyttänyt joten raskaudet on myös jättäneet jälkensä vartalooni; maha on ongelmakohta.

Mielipiteitä? :D
Riippuu siitä minkälaisesta vartalosta tykkäät. Näppituntumalta sanoisin että ainakin 10 kg, mahdollisesti 20 kg. Rakennekin ratkaisee, jos olet kovin sirorakenteinen, niin se 20 kg parempi.
Kyllä 20kg on jo liikaa! Tuo 60kg:n paino kuulostaa hyvältä. :)

 
emma
Niin, riippuu tosiaan millaista ulkonäköä haet. Laitapa joku julkisuuden henkilön kuva, tai nimi, jota haluaisit muistuttaa.

Minä olen 162cm ja paino 48kg. (useamman lapsen äiti) Ja mielestäni vieläkään en ole tarpeeksi laiha sillä en ole mallin mitoissa, kun katsoo noiden mallien/näyttelijöiden painoindeksejä. Mutta olen melko tyytyväinen painooni. Tippua saa mutta lisää ei saa tulla gramaakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mitoista :
Pituutta minulla on 159cm, painoa 70kg. Vartalonmuodoltani olen tiimalasi; kilot on puhdasta läskiä :ashamed:; syömällä tullutta. Olen kolme lasta synnyttänyt joten raskaudet on myös jättäneet jälkensä vartalooni; maha on ongelmakohta.

Mielipiteitä? :D
Riippuu siitä minkälaisesta vartalosta tykkäät. Näppituntumalta sanoisin että ainakin 10 kg, mahdollisesti 20 kg. Rakennekin ratkaisee, jos olet kovin sirorakenteinen, niin se 20 kg parempi.
Kyllä 20kg on jo liikaa! Tuo 60kg:n paino kuulostaa hyvältä. :)
Painoindeksi olis 20 kg:n painonpudotuksella 19,8 eli normaalipaino. Sirolla ihmisellä ei varmasti liian vähän (18,5 normaaliraja).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen verran kun itsestäsi tuntuu. Jos viihdyt nykyisessä painossa ja tunnet olosi hyväksi, ei ole mikään pakko laihduttaa.
Komppaan tätä.
Ap:n painoindeksi on 27,7 eli lievä lihavuus, noin 63 kgn painolla eli 7 kgn painonpudotuksella pääsisi noin bmi 25n eli normaalialueelle.
 
kolmelasta
Itse olen 158cm pitkä ja painoa n. 61kg. Kolme lasta myös synnyttänyt ja maha on se ongelma, pömpöttää. Vähän takapuolessa ja reisissä myös ylimääräistä. Kiinteytyä tarvis. Itse toivoisin pääseväni tuonne 57-58kg, siihen mikä oli ennen raskauksia.
Eli ap:n kysymykseen voisin vastata että n. 10kg pois, mut jos viihdyt omassa kropassasi niin vähempikin riittää. 20kg on kyllä jo ihan liikaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Niin, riippuu tosiaan millaista ulkonäköä haet. Laitapa joku julkisuuden henkilön kuva, tai nimi, jota haluaisit muistuttaa.

Minä olen 162cm ja paino 48kg. (useamman lapsen äiti) Ja mielestäni vieläkään en ole tarpeeksi laiha sillä en ole mallin mitoissa, kun katsoo noiden mallien/näyttelijöiden painoindeksejä. Mutta olen melko tyytyväinen painooni. Tippua saa mutta lisää ei saa tulla gramaakaan.
No tuo on ihan sairasta :eek: Mallithan ovat alipainoisia, jopa anorektisia.

 
Olen 158cm ja painoa suunilleen sama kun sinulla.
Itsellä yläkroppa paljon pienempi suhteessa alakroppaan (ongelma takamus ja reidet) ja ainakin omalla kohdallani 15-20kg pudotus olisi paikallaan.
Vatsassa löysää nahkaa vaikka lapaset tekis....4 lasta mulla.
Mutta kun se laihduttaminen ei vaan käy sormia napsauttamalla... :/
 
mitoista
En ole mikään hirmuisen sirorakenteinen, joskaan en raskasluinenkaan. Mielestäni naisella saa ja pitääkin olla muotoja. Haluaisin kiinteän, sopusuhtaisen, muodokkaankin kropan. Mahanahasta minullakin voisi tehdä useammatkin lapaset. :/
 
emma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Niin, riippuu tosiaan millaista ulkonäköä haet. Laitapa joku julkisuuden henkilön kuva, tai nimi, jota haluaisit muistuttaa.

Minä olen 162cm ja paino 48kg. (useamman lapsen äiti) Ja mielestäni vieläkään en ole tarpeeksi laiha sillä en ole mallin mitoissa, kun katsoo noiden mallien/näyttelijöiden painoindeksejä. Mutta olen melko tyytyväinen painooni. Tippua saa mutta lisää ei saa tulla gramaakaan.
No tuo on ihan sairasta :eek: Mallithan ovat alipainoisia, jopa anorektisia.
Mitä sitten vaikka olisivat jonkun painoindeksitaulukon mukaan alipainoisia? He näyttävät hyvältä ja kauniilta ja ovat seksisymboleja. He ovat useimpien miesten ja naisten päiväunia ja roolimalleja. Siksi minäkin haluisin olla yksi heistä. Lievästi alipainoinen ihminen elää pidempään kuin normaali tai ylipainoinen, joten on jopa terveellistä olla laiha. En näe siinä mitään haittapuolia. Taidat olla vaan kateellinen kun oma itsehillintäsi ei riitä siihen että jätät ylimääräiset karkit ja sipsit kauppaan.
 
tiinuska
Alkuperäinen kirjoittaja mitoista :
En ole mikään hirmuisen sirorakenteinen, joskaan en raskasluinenkaan. Mielestäni naisella saa ja pitääkin olla muotoja. Haluaisin kiinteän, sopusuhtaisen, muodokkaankin kropan. Mahanahasta minullakin voisi tehdä useammatkin lapaset. :/
No nimeä joku julkisuuden henkilö joka on tämmöinen minkälaiseksi haluat tulla. Sitten voimme pohtia palstalla sen painoindeksiä ja siitä voit vertailla paljonko sinun tulisi pudottaa painoa jotta saavutat haluamasi vartalon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Niin, riippuu tosiaan millaista ulkonäköä haet. Laitapa joku julkisuuden henkilön kuva, tai nimi, jota haluaisit muistuttaa.

Minä olen 162cm ja paino 48kg. (useamman lapsen äiti) Ja mielestäni vieläkään en ole tarpeeksi laiha sillä en ole mallin mitoissa, kun katsoo noiden mallien/näyttelijöiden painoindeksejä. Mutta olen melko tyytyväinen painooni. Tippua saa mutta lisää ei saa tulla gramaakaan.
No tuo on ihan sairasta :eek: Mallithan ovat alipainoisia, jopa anorektisia.
Mitä sitten vaikka olisivat jonkun painoindeksitaulukon mukaan alipainoisia? He näyttävät hyvältä ja kauniilta ja ovat seksisymboleja. He ovat useimpien miesten ja naisten päiväunia ja roolimalleja. Siksi minäkin haluisin olla yksi heistä. Lievästi alipainoinen ihminen elää pidempään kuin normaali tai ylipainoinen, joten on jopa terveellistä olla laiha. En näe siinä mitään haittapuolia. Taidat olla vaan kateellinen kun oma itsehillintäsi ei riitä siihen että jätät ylimääräiset karkit ja sipsit kauppaan.
Mä taas olisin mielummin muutaman kilon ylipainoinen kuin muutaman kilon alipainoinen. Mä en ihannoi erittäin laihoja ihmisiä vaan niitä naisia joilla on muotoja ja kurveja. Mä en koskaan haluaisi painaa esim. 50kg kun mulla on pituutta 168cm.
 
kata
No jos ajattelen mitä ite tekisin, niin tiputtaisin pikkuhiljaa sen parikymmentä kiloa. Ite oon 175 ja painan 65. Oon painanu 70-72 aina välillä, mutta tää 65 tuntuu sopivalta. siis mulle.
 

Yhteistyössä