Paljonko maksat kunnallisesta virikehoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiutiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoiseni meni viisivuotiaana puolipäiväiseksi päiväkotiin kun olin vielä kahden pienemmän kanssa kotona. Hoitoaika oli max 5h/päivä (yleensä oli 7.30-12), ja maksu oli muistaakseni n. 80 €/kk.

Aikanaan kun toinen poikamme kävi päikyssä puolipäiväisenä (isomman eskariajat) ja itse olin vauvan kanssa kotona, maksettiin normaalin puolipäiväisen täyden summan. Nyt kun odotin viidettä lastamme ja tyttö oli 2 pv viikossa hoidossa, maksoime 8 pv kuukaudessa, mutta kun tulot olivat samat kuin aiemmin, mutta lapsia enemmin (tuli myös uudistus, jossa lapsiluku vaikutti), emme maksaneet kuin noin puolet maksimisummasta. Tarkempia summia en enään muista.

naapuri oli vauvan kanssa kht kotona, sai myös kuntalisän ja kaksi isompaa oli nolla-maksulla hoidossa täyspäiväisesti. hieno järjestelmä! :) isä osa-aika työssä

meillä olivat 5v ja 3v viime vuoden hoidossa, 3pv viikossa 8-14.30. Isompi oli kuntouttavasta syystä, niin pienempikin meni sitten siinä samoilla viemisillä. maksoimme 275e/kk, eli täyden mukaan sopimuspäiville jaettuna. Onneksi nyt kesäloman jälkeen isompi menee eskariin ja keskimmäinen kerhoon :) Oli oikein hyvä tunne irtisanoa pk-paikat!

13pvä/kk 5h 0e. Minä osa-aikatyössä viikossa noin 20h töitä. Mies työtön. Kuntouttavista syistä on erityisryhmässä lapsi. Vaikka muuten ei ehkä tarvitsisikaan koska mies kotona. Mutta todettu tämä ratkaisu erittäin hyväksi.

Yhteistyössä