Paljonko maksaisitte käytetystä turvakaukalosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minnilii

Vieras
Paljonko voisitte maksaa ehjästä hyvin pidetystä kaukalosta? Kahdella lapsella on ollut käytössä. Graco on merkki ja isofixillä varustettu.

En ole myymässä vaan ostamassa kaukaloa.

oletko varma, että on isofix, ettei vaan ole se turvavyöllä kiinnitettävä jalusta? Gracolla on tai on ainakin ollut sellainenkin ja sillä ei ole mitään tekemistä isofixin kanssa.

En ostaisi käytettynä missään tapauksessa. Kaukalo on niin tärkeä lapsen turvallisuuden kannalta etten ota mitään tarpeettomia riskejä. Hyviä ja turvallisia kaukaloita saa uutena kohtuulliseen hintaan, säästän sitten jostain muusta.

Jaa, enpä olekaan varma tuosta jalustajutusta. Kun olen ihan vihreä näissä asioissa. Joku jalusta siinä on mukana.

Sen verran tunnen perhettä, ettei taatusti ole kolaroitu tai kaltoin kohdeltu. Istuin on noin 4 vuotta vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja minnilii:
Jaa, enpä olekaan varma tuosta jalustajutusta. Kun olen ihan vihreä näissä asioissa. Joku jalusta siinä on mukana.

Sen verran tunnen perhettä, ettei taatusti ole kolaroitu tai kaltoin kohdeltu. Istuin on noin 4 vuotta vanha.

ettei vaan olis tämä? tämä siis ei ole isofix-kiinnitteinen, vaan jalusta tulee auton turvavöillä kiinni. Olen kuullut, että sitä jalustaa on vaikea asentaa tukevasti, mutta riippuu varmasti auton penkistä. Lisäksi yksi kaveri valitti, että kaukalo on tosi pieni ja ahdas, mutta sekin riippuu kai lapsen koosta.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=97&toimittajaid=10

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minnilii:

ettei vaan olis tämä? tämä siis ei ole isofix-kiinnitteinen, vaan jalusta tulee auton turvavöillä kiinni. Olen kuullut, että sitä jalustaa on vaikea asentaa tukevasti, mutta riippuu varmasti auton penkistä. Lisäksi yksi kaveri valitti, että kaukalo on tosi pieni ja ahdas, mutta sekin riippuu kai lapsen koosta.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=97&toimittajaid=10

voisi olla hyvin tuo tai sitten se toinen. Jos se malli on siis ollut silloin myynnissä.

Ostaisin käytetyn vain jos 100% varmuudella tietäisin että on kolaroimaton eikä myöskään olis paria-kolmea vuotta vanhempi. Muistelen jostain lukeneeni että kaukaloiden ja istuinten suositeltu käyttöikä olis 5 vuotta, sen jälkeen ei enää oo muoviosat parhaassa vireessään.

Muakin kiinnostaisi tietää, paljonko maksaisitte yhdellä vauvalla olleesta Gracon Logico S-kaukalosta :wave: vielä mahtuu vauva siihen, mutta jossain vaiheessa laitetaan vaihtoon.

No, itsekään en ostaisi käytettyä, mutta luulen silti ostajia löytyvän :whistle: Kun on uutena maksanut noin 170e, ja reilusti alle vuoden tulee olemaan käytössä, niin ei ihan ilmaiseksikaan viitsisi antaa.

BabySafePlus_Ellen_2008.jpg

Tälläinen ostettiin käytettynä, eri väritykseltä tosin ja maksettiin 40?
Tunsin perheen sekä tiesin että hyvin pidetty istuin, vähä käytetty myös =)

Yhteistyössä