tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?Alkuperäinen kirjoittaja endie:100e
joo. mun kipuraja käytettyjen kohdalla kulkee tuossa summassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?Alkuperäinen kirjoittaja endie:100e
varmaan aika harvoin löydät käytettyja nuin halvalla? nuiden hinta on kuitenkin 600-700?.Alkuperäinen kirjoittaja endie:joo. mun kipuraja käytettyjen kohdalla kulkee tuossa summassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?Alkuperäinen kirjoittaja endie:100e
no voi olla ettei löytys .Alkuperäinen kirjoittaja ap:varmaan aika harvoin löydät käytettyja nuin halvalla? nuiden hinta on kuitenkin 600-700?.
Mulle kerrottiin taannoin tällä palstalla, että käytetyt on aina käytetyt, oli ne sitten olleet käytössä kolme vuotta tai kolme päivää. 7 kk vanhoista Emmaljungista tarjottiin max 80e :/Alkuperäinen kirjoittaja ap:tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?Alkuperäinen kirjoittaja endie:100e
joo uskomatonta! kummasti vaan porukka huutaa kuitenkin huutonetissä käytetystä tavarasta yeensäkin. näköjäään ei kannata palstalaisilta kysyy ollenkaan.. käynpä itsekin nyt tsekkailemassa huutonetistä tuollaisten hintoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle kerrottiin taannoin tällä palstalla, että käytetyt on aina käytetyt, oli ne sitten olleet käytössä kolme vuotta tai kolme päivää. 7 kk vanhoista Emmaljungista tarjottiin max 80e :/Alkuperäinen kirjoittaja ap:tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?Alkuperäinen kirjoittaja endie:100e
niin mustakin tuntuu!Alkuperäinen kirjoittaja g4efwc:Kyllä niistä saa maksaa jotain 450? riippuen kunnosta. Siispä yli tai alle...
toi vaunu ei oo laatua nähnytkään. Ehkä sen 100?.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?Alkuperäinen kirjoittaja endie:100e
häh? mitä vikaa on ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:toi vaunu ei oo laatua nähnytkään. Ehkä sen 100?.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?Alkuperäinen kirjoittaja endie:100e
nimim ittellä samallaiset.
mä taas oon niin pettyny noihin emmaljungiin :x tahdon briot takas! ne sentään kesti, toisinku nuo ceroxit.Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:vikana lässähtänyt jousitus, rengaslukon hajoaminen, renkaassa ei pysy ilma, kuomu lävähtää alas joka kuopan kohdalla :kieh: