paljonko maksaisit vuoden vanhoista brio kompi rattaista?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?
Mulle kerrottiin taannoin tällä palstalla, että käytetyt on aina käytetyt, oli ne sitten olleet käytössä kolme vuotta tai kolme päivää. 7 kk vanhoista Emmaljungista tarjottiin max 80e :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tosiaan vain vuoden käytössä olleista laadukkaista rattaista?
Mulle kerrottiin taannoin tällä palstalla, että käytetyt on aina käytetyt, oli ne sitten olleet käytössä kolme vuotta tai kolme päivää. 7 kk vanhoista Emmaljungista tarjottiin max 80e :/
joo uskomatonta! kummasti vaan porukka huutaa kuitenkin huutonetissä käytetystä tavarasta yeensäkin. näköjäään ei kannata palstalaisilta kysyy ollenkaan.. :( käynpä itsekin nyt tsekkailemassa huutonetistä tuollaisten hintoja.

????
Hitsi etten tajua ollenkaan, miksi käytetyt rattaat maksaa noin paljon. Siis melkein puolet normihinnasta??? käytetty kuitenkin ainakin vuoden tai kaksi. 200e maximi Hitto nehän on käytetyt! hohoijakkaa... hullu se on joka maksaa paljon käytetyistä... mutta onneksi saa valita ostaako uudet vai ei. Luulen että jos miehet ostais rattaita niin hinnat ois ihan eri luokkaa jos vaik vertaa autokauppaan, uuden auton hinta laskee heti kun auton ajaa ulos kaupasta, käytettynä ei enään mitään... mutta rattaat kyllä... nurinkurista...

Yhteistyössä