Paljonko maksaisit vähän käytetyistä pikkuvauvan vaatteista? (pakettina)

  • Viestiketjun aloittaja Paketoija
  • Ensimmäinen viesti
Paketoija
Mulla on kasa tosi siistejä 50-62 cm vaatetta, jotka pitäis saada pois tilaa viemästä ja aattelin laittaa ne paketiksi Huutikseen. Osia pakettiin tulis yhteensä 40-45 mukana sisävaatteiden lisäks fleecehaalari, hattuja, töppöset ym. Maksaisitko esim 40 euroa..?

Mun paketista tulis aika samantyylinen kun tästä:

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106337873

tuossa on yht. jotain 40 osaa (tossa on siis 2 kohdetta nyt samassa huudossa) ja ite voisin tosta maksaa ton 40 e... Mielipiteitä? Ei viittis ihan ilmatteeks antaa, kun kaikki on ite uusina ostettu/jotain saatu.
 
Se tekis n.1 eur per vaate..jos todellaki hyväkuntoista, ja ois jotai kivaa ekstraa mukana perusvaatteiden lisäks ni saattaisin maksaaki. Jos esim. hinta ei muodostuisi 40 tuotetta 40 eur ja sit tuotteista osa olisiki kaulalappuu, töppösiä, tumppuja... eli siis vaatetta myös reilusti ja hyväkuntoista...

...olipas sekavaa. Mut tosiaan ois kiva, et mukana ois muutaki ku raitapaitoja ja yks värisiä asuja :D
 
Kyllä mie maksaisin =) Jos on muutakin kuin esim monta samanlaista/tyylistä vaatetta. Pienet kulumat tms ei itseäni haittaa..
Olen muutaman paketin pientä vaatetta ostanut ja isossa paketissa, hinnat 50-70e..
 

Yhteistyössä