Paljonko maksaisit tuplarattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppikää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppikää

Vieras
Voisin ostaa Oran heittoaisalliset kaksostenvaunut. Ainut miinus on että kuomussa on pienellä alueella hieman homepisteitä. Ajattelin ompeluttaa uudet kankaat kuomuun kun minua ei haittaa vaikka olisi eri väriä kuin itse vaunut. Tai tehdä niin että vaihdan kankaan vain siihen kohtaan. Myyjä ei osaa sanoa hintaa ja pitäis itse tarjota. En yhtään tiedä mitä tarjoaisin. Auttakaa!

Mistä voi olla varma ettei hometta ole muuallakin kuin kuomussa? Vaikka joissain vaunujen kiinteiden toppausten sisällä Tosin eipä käytetyistä tiedä muutenkaan. Itsellä käytössä oran jovi land tuplarattaat jotka ostin myös käytettynä. En uskaltaisi yhtään homeelle haiskahtavia/nuhjuisia ostaa, kun varsinkin vauva niissä niin paljon aikaa viettä.

Ne on ystäväni työkaverin. Säilytetty kuulemma lämpimässä sisävarastossa mutta epäilee että kuomu ollu joskus ulkoilun jälkeen märkä ja siksi hometta. Tiiä sitten. Haluaisin sellaiset että saa kasvot työntäjään päin ja ne näyttää maksavat huuto.netissäkin tosi paljon ja jos matkahuollon kautta tulee ei tiedä mitä saa. Siksi tämä olisi varteenotettava vaihtoehto. Vauvan päiväunille mulla on "yksöstenvaunut" tallessa. Tuplat tarvis kun käydään puistossa tai jossain kauempana kun isoveli ei jaksa kävellä itse (1,5v).