Paljonko maksaisit tällaisista vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja huutis-ostaja
  • Ensimmäinen viesti
huutis-ostaja
http://salattu.huuto.net/kohteet/brio-kombi--yhdistelmavaunut--hyvat-lisavarusteet/134579694?ref=gl

En tiiä paljonko korottaisin,mitähän luokkaa hintavaraus vois olla.. Vitsit ku ei ole osta heti -hintaa, siitä olis voinu arvioida minkä verran se hv suunnilleen on.

harmailija harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Karmea tuo kertakorotus :eek:
No mä taas en ymmärrä miksi se pitäisi olla kauheesti pienempi, kun kuitenkin puhutaan ihan arvokkaista vaunuista.
Siis sanoppas sitten viisaammakses paljonko se pitäis olla? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija harmaana:
No mä taas en ymmärrä miksi se pitäisi olla kauheesti pienempi, kun kuitenkin puhutaan ihan arvokkaista vaunuista.
Voi olla että tulis enempi huutoja ja loppuhinta olis ihan sama jos olis korotus vaikka 5 euroa. Itse laitan mahdollisimman pienen korotuksen aina, niin ei näytä huutajan silmissä niin pahalta :D Ja hintavaraus kun on, niin ei tarvitse myydä kuitenkaan halvemmalla.

maisa
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija harmaana:
Mä oon samaa mieltä. Eri asia jossain vaatteissa tai muussa paljon halvemmassa, sillon 0.5-5 euron korotuksen on ok, kohteesta riippuen tietenki. Oon nähny joskus 50 euronkin korotuksia joissakin arvokkaimissa kohteissa.

.
Mä myin tuollaiset samaan aikaan ostetut vaunut REILU VUOSI SITTEN 300 eurolla kaverille. Siihen kuului päälle kyllä toppapussi, sadesuojat, rengassuojat ym pientä sälää. En kyllä maksais enempää kuin 200 noista nyt vielä vuosi myöhemmin.

No kauhistelkaa, mutta mä myin ennen joulua meidän Emmaljungan Edget vm 2005 huutiksessa hintaan 400? (juu lähtö oli 200, ostaheti-hinta oli tuon 400). Kun on laatua, niin se on eri asia kun ne jotka heti parin vuoden käytön jälkeen lähtevät lavalle. Amen ;)

vieras
yhdistelmät, jotka maksaa uutena alle 300e niin ei todellakaan ole laadultaan samaa luokkaa kuin esim. Briot tai muut tuon hintaluokan vaunut. Toki tätä ei tiedä ihminen, joka on ostanut ne alle 300e vaunut ja ollut niihin tyytyväinen. Mutta jos käyttäisi oikeasti laadukkaita vaunuja niin huomaisi eron.

Itselläni oli ensin Brio Kombit, ostettu 2003 ja myin ne 2008 350eurolla. Hyvät vaunut sai ja edelleen näkyy uusi omistaja niitä työntelevän tuolla eli pelittävät aina vaan. Lisäksi tuossa oli hoitolaukku vaunun kuosilla ja toppapussi sekä hyttysverkko ja kaksi sadesuojaa. Nyt on Gessleinin Swingit, uutena 719e.

Halpisvaunut on aina halpisvaunut. Luultavasti useimmat niistä on "ihan hyviä", mutta jos olisi kokemusta oikeasta laadusta niin monikaan ei pitäisi niitä hyvinä.

no
Kyllä Brioista voisi maksaa käytettynäkin 400?, on ne kuitenkin Briot. Ja laatua varmasti, itse ostaisin kuitenkin uudet jotka saa halvemmalla kuin käytety Briot. Sais värinkin itse valita;) Esim ABC vaunut ja muuta halpismerkit.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kyllä Brioista voisi maksaa käytettynäkin 400?, on ne kuitenkin Briot. Ja laatua varmasti, itse ostaisin kuitenkin uudet jotka saa halvemmalla kuin käytety Briot. Sais värinkin itse valita;) Esim ABC vaunut ja muuta halpismerkit.
Onko ne laatua? Kaverit valitelleet että Kombit natisevat helposti.

.
Alkuperäinen kirjoittaja no:
No en mä Briosta tuon vertaa maksais uutena... Mä maksoin tuosta ihan samasta vaunusta uutena 550 euroa takuun kanssa.

Yhteistyössä