paljonko maksaisit näistä kirpalla (tosi huono kuva)?

Siis kankaat on ehjät ja homeettomat (vielä ainakin), mutta mietin vain, että ostaako kukaan tuollaisia.
Toisaalta taas, nyt kun mulla se pöytä on, niin voishan niihin kokeilla laittaa ihan hintalappua ja jos eivät mene kaupaksi, niin sitten jäävät tuohon pihalle leikkeihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24874503:
Siis kyseessä noin 70-luvun nukenrattaat.
Mietin, että vienkö kirpalle, vai jätänkö ne "hällä väliä"-rattaiksi tuohon ulkoleikkeihin.

Mitä siis maksaisit näistä?

Ai niin ja se kuva...

Voi, älä myy, ihanat! 20e menee varmasti. Itse ainakin ostaisin, jos meillä olisi tyttö :).

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24874544:
Siis kankaat on ehjät ja homeettomat (vielä ainakin), mutta mietin vain, että ostaako kukaan tuollaisia.
Toisaalta taas, nyt kun mulla se pöytä on, niin voishan niihin kokeilla laittaa ihan hintalappua ja jos eivät mene kaupaksi, niin sitten jäävät tuohon pihalle leikkeihin.

Mä en kyllä niitä pihalle laittaisi. Nuo on niin nätit, että ne olisi meidän lastenhuoneen aarre. Siis sellainen söpö katseenvangisija :)

[QUOTE="Tiina";24874561]Voi, älä myy, ihanat! 20e menee varmasti. Itse ainakin ostaisin, jos meillä olisi tyttö :).[/QUOTE]

No kun meillä olis tuolla toisetkin "hälläväliä"-rattaat (mun vanhat), joten ajattelin, että ei niin monia oikeasti tarvittais.
Kun pukki sitten on vielä tuomassa ne "priimatkin".

Mä en kuitenkaan uskalla laittaa noihin mitään hintaa vielä, kun en oikeasti tiedä, kuinka vanhat ne on.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24874544:

Mä ostaisin taatusti! Maksaisin maksimissaan 25 e. 30 e olisi mun kukkarolle jo noista liikaa, mutta voithan kokeilla, jos haluat kovemman hinnan.
En mäkään veisi pihalle, vaan ottaisin ihan sisälle leikkeihin ja "sisustuselementiksi".

Ei nämä kumminka Turus ole?

[QUOTE="vieras";24874586]Mä ostaisin taatusti! Maksaisin maksimissaan 25 e. 30 e olisi mun kukkarolle jo noista liikaa, mutta voithan kokeilla, jos haluat kovemman hinnan.
En mäkään veisi pihalle, vaan ottaisin ihan sisälle leikkeihin ja "sisustuselementiksi".

Ei nämä kumminka Turus ole?[/QUOTE]

Ei oo. Porin lähellä.

Yhteistyössä