Paljonko maksaisit kirppiksellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Esim. Crocs saappaista? Tuhkimo Crocseista? Ovat aitoja ja tosi hyväkuntoisia. Entäs Meandi mekoista/tunikoista? Jonathan tähti haalarista ja sydvestistä? Käyttämättömästä Lassien G-Tech haalarista? Ovat välikausihaalareita. Tai sitten Rukka kuravaatteista (Takki,housut ja rukkaset) ? Kaikki ovat uudenveroisia ja tai ainakin tosi siistejä.

Olen menossa kirpparille ja pähkäilen hintojen kaa. Tähän asti olen myyny huutsikassa ja siellä ihmiset päättää itse mitä maksaa...

Mäkään en veis ainakaan sellaselle kirppikselle missä tavarat jätetään sinne myyntiin. Niistä pöllitään kaikki arvokkaampi kama. :/ Huutikseen laittaisin.

Eiku mä haluun nyt mennä kirpparille ... Meen edullisen pöytämaksun takia nyt vklna myymään päiväksi. Haluan saada nuo myytyä ja tinkiminen on itse myytynä helppoa. Meillä ei ole kuin hyvää tavaraa joten en ala karsimaan mitenkään.

Mitä itse maksaisit?

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Mäkään en veis ainakaan sellaselle kirppikselle missä tavarat jätetään sinne myyntiin. Niistä pöllitään kaikki arvokkaampi kama. :/ Huutikseen laittaisin.

Juu en mäkää enää vie... sain viimeksi niin kolhuja kun tavaraa hävisi.

Älä vie kirppikselle. En tiedä miksi on niin, mutta itse en maksa mistään paria euroa enempää kirppiksellä ja sama on kaikkien kavereideni kohdalla, joiden kanssa olen kirppiksiä kiertänyt. Huutonetissä saat merkkituotteista paljon paremmin. Vie kirppikselle ihan perusvaatetta, sellaista mistä voit luopua alle 8e:lla (ja tällä 8e:lla tarkoitan maksimirajaa esim. ulkovaatteille tai merkkifarkuille). Ainoastaan niitä crockseja kannattais kirpparilla koitta myydä, koska niiden postituskulut on korkeat.

Alkuperäinen kirjoittaja Liliana:
Älä vie kirppikselle. En tiedä miksi on niin, mutta itse en maksa mistään paria euroa enempää kirppiksellä ja sama on kaikkien kavereideni kohdalla, joiden kanssa olen kirppiksiä kiertänyt. Huutonetissä saat merkkituotteista paljon paremmin. Vie kirppikselle ihan perusvaatetta, sellaista mistä voit luopua alle 8e:lla (ja tällä 8e:lla tarkoitan maksimirajaa esim. ulkovaatteille tai merkkifarkuille). Ainoastaan niitä crockseja kannattais kirpparilla koitta myydä, koska niiden postituskulut on korkeat.

Hmm... ei meillä ole kuin yhtässorttia vaatteita... tai siis kaikki meidän vaatteet on meille ns. perusvaatetta. :o Tuo on lastenvaatekirppis mihin menen... tai lastentarvikekirppis.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Esim. Crocs saappaista? Tuhkimo Crocseista? Ovat aitoja ja tosi hyväkuntoisia. Entäs Meandi mekoista/tunikoista? Jonathan tähti haalarista ja sydvestistä? Käyttämättömästä Lassien G-Tech haalarista? Ovat välikausihaalareita. Tai sitten Rukka kuravaatteista (Takki,housut ja rukkaset) ? Kaikki ovat uudenveroisia ja tai ainakin tosi siistejä.

Olen menossa kirpparille ja pähkäilen hintojen kaa. Tähän asti olen myyny huutsikassa ja siellä ihmiset päättää itse mitä maksaa...

Mä en osta kirppareita kuin todella halvalla, useimmiten lähdenkin siitä syystä kirpparilta tyhjin käsin.
Käsittämättömniä hintoja pitävät ihmiset myymissään lastenvaatteissa nykyään. Aleista saat uutta halvemmalla.

Itse maksaisin crocseista max 5 e, jos on hyväkuntoiset,

meandi mekoista max 5 ?, m&in laatu ei ole mitään erityisen hyvää. vaatteet haalistuu ja nukkaantuu muutaman pesun jälkeen :/

Minä käyn myymässä kirpparilla kuteita jotteivat ne olisi kaapeissani tarpeettomana.Lapset saa rahat.Minulle on aina samantekevää paljollako ne menee pääasia ettei tule takaisin.

Joo, tuntuu että ihmiset tekee helposti sen virheen että ylihinnoittelevat tuotteensa jos laittavat ne kirpparilla myyntiin. Jos joku pyytää kirpparilla 10 eur jostain paidasta vaikka (olkoonkin vaikka merkkituote) niin monet jättävät ostamatta. Itsekin ajattelen näin, että jos olet täydellä hinnalla joskus jonkun merkkituotteen ostanut, niin älä silti oleta että ihmiset haluavat siitä maksaa silti jotain kymppiä enempää kirpparilla. (kaikkein ihmeellisintä on, kun näkee jotain H&M trikoopaitoja myytävän kirpparilla hintaan 8 eur..ja kaupassa maksavat 10-12 eur :D ) Jos on paljon hyväkuntoista ja merkkivaatetta, kannattaa tosiaan laittaa huuto.nettiin myyntiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja k:
meandi mekoista max 5 ?, m&in laatu ei ole mitään erityisen hyvää. vaatteet haalistuu ja nukkaantuu muutaman pesun jälkeen :/

Sori ot, mut pakko ihmetellä. Oot ensimmäinen jonka olen kuullut väittävän että meandi-vaatteet nukkaantuu.. Meillä on suunnilleen 60-70 vaatetta ollut käytössä. itsellä ja lapsilla, osa ollut kolmekin vuotta, mutta yhdessäkän ei ole pesunukkaa. Joistakin tummista on väri haalistunut mut suurin osa on edelleen kuin uusia!

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja k:

Sori ot, mut pakko ihmetellä. Oot ensimmäinen jonka olen kuullut väittävän että meandi-vaatteet nukkaantuu.. Meillä on suunnilleen 60-70 vaatetta ollut käytössä. itsellä ja lapsilla, osa ollut kolmekin vuotta, mutta yhdessäkän ei ole pesunukkaa. Joistakin tummista on väri haalistunut mut suurin osa on edelleen kuin uusia!

Riippuu mihin laatuun on aiemmin tottunu.H&m;n laatuun verraten varmasti ihan ok,mutta.....

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

Niin crockeista maksaisin ehkä 5 e (en erikoisemmin tykkää niistä), me&i voisin maksaa 10 e jos kuosi miellyttää, jonanthan haalarista 10 e, sydvestista 5 e, g-techistä 10 e, rukka-setti housut 6 e, takki 5 e hanskat 3 e.

Kiitos kommenteista, meen nyt jokatapauksessa huomenna tuon karmeen määrän kasseja kanssa sinne kirpulle ja teen ihmisten kanssa kauppaa :D Enköhän mä edes osan myytyä saa , toivottavasti =)

En viitsi sitä paikkakuntaa mainostaa täällä.

Yhteistyössä