Paljonko maksaisit käytetystä Ruskovillan haalarista? Mitä ne maksaa uutena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Koko 90cm, katselin nettikirppiksellä mutten tiedä mitä siitä kannattaisi tarjota. Eli uudenveroinen Ruskovillan villahaalari, 100% villaa. Onko sellainen taaperoikäiselle, ulkona päikkärit nukkuvalle hyvä valinta?
En löydä niiden sivuja että voisin katsoa mitä tuollainen haalari maksaa uutena, joten jos täältä löytyisi apu :)

Huutiksessa noiden hinnat nousee 30euron tietämille. Normaalihinta taitaa olla noin 52e. Itse maksoin 24e postituksineen. On hyvä haalari talvella toppahaalarin alle pakkasilla ja keväällä välikausiasun alle kylmemmillä keleillä. Ja meillä käytettiin paljon autoillessa, syksyllä nukkuessa vaunuissa ja mm. ostoskeskuksissa, messuilla yms. paikoissa, jossa ollaan periaatteessa sisällä, mutta ei ole kauhean lämminkään vauvaikäiselle.

Ruskovillan sivuilta kävin just tsekkaamassa, niin lasten uusi villahaalari (valk tai sin tai pun) maksaa uutena 58,5e.

http://www.ruskovilla.fi/verkkokauppa/tuotteet.cfm?navi=lapset&ryhmaid=2&aliryhmaid=1

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos linkistä! Mietin että olisiko 40? liikaa, mitä te maksaisitte?

Jos villapuku oikeasti on hyväkuntoinen eli reiätön, oikein ja oikeilla aineilla pesty yms. niin silloin voisin tuon maksaa. Toki voisit kysyä, saisitko jo postarit sisältymään tuohon hintaan.

Jotkut kyllä ovat sellaisia, että myyvät uudenveroiset tuotteet paria euroa uutta halvemmalla, eli älä hämmästy jos myyjä on ajatellut jotain sun mielestä "älytöntä" hintaa. Mutta kysäise ihmeessä, lähteekö tolla hinnalla.

Niin joo, aina kannattaa kysyä :)
Oon niin pihalla kun ensimmäistä kertaa villahaalaria ostamassa. Oon vaan kuullut niin paljon positiivista tuosta Ruskovillasta, ja kun katselin markettien (Prisman ja Citymarketin) villahaalareita niin nekin maksoivat jo yli 40?.

Yhteistyössä