Paljonko maksaisit alle 10krt käytetystä Marimekon ph pallopaidasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuwa

Vieras
Mietin tässä että kannattaisko yrittää myydä vaikka täällä kirppiksellä tai huutiksessa, ostaakohan kukaan käytettyä naisten vaatetta?

Siis kyseessä alle 10 kertaa päällä ollut Marimekon pitkähihainen pallopaita, musta jossa valkeat pallot. En edes tiedä paljonko se maksaa uutena, niin mitähän siitä voisi pyytää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle sais maksaa että ottaisin vastaan

joo, kiva kun kommentoit..

mutta asiaan.. kyllähän noista moni tykkää mutta en tiedä onko aikuisten vaatteet niin haluttuja kirppareilla?? ite en ostais mutta kai huutikseen vois lähtöhinnaks laittaa vaikka kympin

Alkuperäinen kirjoittaja peekoo76:
näkyvät pyytävän niistä ainakin täällä päin kirppiksillä 5-10e, sitä en sitten tiedä että menevätkö kaupaksi kuika hyvin. Itse ainakin voisin ostaa, jos vaan sopivan kokoinen tulisi vastaan :)

Itsekin mietin että jos 10? siitä pyytäisi, että oliskohan liikaa... Ei kuitenkaan ole paljon käytetty niin hyväkuntoinen vielä. Mutta olisko jollain tietoa paljonko ne maksaa uutena?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näkyvät pyytävän niistä ainakin täällä päin kirppiksillä 5-10e, sitä en sitten tiedä että menevätkö kaupaksi kuika hyvin. Itse ainakin voisin ostaa, jos vaan sopivan kokoinen tulisi vastaan :)

Itsekin mietin että jos 10? siitä pyytäisi, että oliskohan liikaa... Ei kuitenkaan ole paljon käytetty niin hyväkuntoinen vielä. Mutta olisko jollain tietoa paljonko ne maksaa uutena?

Maksaahan ne monta kymppiä uutena, mutta kun mietin... mä ostaisin mielummin uuden viidelläkympillä kuin käytetyn kympillä. Käytetty on käytetty, ja se on siltikin vain t-paita, olkoonkin kuinka marimekkoa tahansa.

Mä oon ostanut vaatteita itselleni ns. pöytäkirppiksiltä, joissa on sovituskoppi (siis vain tosi tosi siistejä) mutta kesän ulko/tori kirppiksillä en jaksa aikuisten vaatteita penkoa, niiltä lähinnä vaan leluja yms. tavaraa ja jotain lasten vaatteita

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:

Maksaahan ne monta kymppiä uutena, mutta kun mietin... mä ostaisin mielummin uuden viidelläkympillä kuin käytetyn kympillä. Käytetty on käytetty, ja se on siltikin vain t-paita, olkoonkin kuinka marimekkoa tahansa.

Vähän tuollaista minäkin mietin, että moni ei halua käytettyä itselleen vaikka oliskin vain vähän käytetty. Ja jos siitä n. 5? vain saa niin ei taida viitsiä alkaa kuvailemaan ja laittelemaan huutikseen. Eli Venäjän kuormaan vaan, sinne annettu paljon omia ja mieheni vaatteita, sekä lastenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä oon ite myyny marimekon paidat kirpparilla 3 - 6?/kpl jos ovat olleet vielä hyväkuntoisia

No joku tuommonen hinta on vielä ok, mutta kyllä mun mielestä kymppi on käytetystä YHDESTÄ paidasta aivan liikaa :)
Ap ylempänä kysyi, ostetaanko lapsille käytettyjä vaatteita - kyllä, hyväkuntoisia. Lapset eivät mm. hikoile ollenkaan samaan malliin kuin aikuiset. Monesti aikuisten vähänkin käytetty teeppari on saanut pinttyneen hienhajun matkaan vaikka kuinka olis siisti ja pesty :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alle 80 cm paita maksoi uutena 20 ?. Yli 80 cm aina 120 cm asti oli tuol putiikissa 25 ?.

Paita on siis NAISTEN eli koko M, paljonko ne maksaa kaupassa??

Ai naisten luin aivan et lasten :D Aikuisten kokoja en katsellut. Mut aikoinaan ostamani tasaraitapaita maksoi 45?.

Minusta sinä voit vallan hyvin laittaa huutikseen esim.10e lähtöhinnaksi, tai sitten määrität sen osta heti hinnan. On kuule niin paljon marimekko-ihmisiä, jotka tuntuu maksavan mitä vaan että saavat marimekkoa itselleen ja lapsileen. Eihänse tyhmä ole joka pyytää, ostajahan sitten päättää ostaako vai ei.

siis vanha vaate on vanha, käytetty ja kulutettu, ei sillä pitäisi sinänsä olla enää arvoa itselle jos sitä ei kerran enää halua pitää...kyllä mä mieluummin otan vaikka sen pari euroa kun pistän roskikseen...

Yhteistyössä