Alkuperäinen kirjoittaja sä':Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mä olisin ollu kiinnostunu ainakin makuupussista.
saat sen Reimalta ja varmasti halvemmalla.
Ok... miten se onnistuu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sä':Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mä olisin ollu kiinnostunu ainakin makuupussista.
saat sen Reimalta ja varmasti halvemmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hih:212e saa rahaa tuo myyjä tällä hetkellä olevien huutojen mukaan et on se pakkaus sittenkin ehkä ragan arvoinen![]()
Onhan se KELAn sivuilta:
Äitiyspakkauksen voi myös maksaa itse, jos äidillä ei ole siihen oikeutta. Esim. monet ulkomaille muuttaneet perheet, jotka eivät enää kuulu Suomen sosiaaliturvan piiriin, tilaavat ja maksavat pakkauksen itse. Ostettuna pakkaus maksaa 274,15 euroa + postikulut
Pitää ens kerral ottaa pakkaus ja laittaa myyntiin niin saa paaljon enemmän kaikkea kivaa kaupasta vaaville![]()
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:Mie en maksais mittää. Ilmatteeksi saatu, miks pitäs maksaa?
Eihän se ole ilmainen, siinä on vaihtoehtona raha (140e) eli ainakin sen verran sillä on hintaa.
Vai annatko sen rahankin vastikkeetta eteenpäin, kun olet sen kerran ilmaiseksi saanut?