paljonko maksaisi Helsingissä hankkia laulaja kastejuhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mun muru

Aktiivinen jäsen
05.05.2008
10 344
2
36
Ei mitään kokemusta moisesta missään muodossa..
Tuli juuri mieleen että olisi ihanaa jos laulutaitoinen henkilö kävisi laulamassa lapselle jonkun kauniin laulun juhlissa. Kiittäisin , maksaisin ja laulajan tarvisi taiteellisen antinsa lisäksi olla yhteensä vain sen aikaa kuin esiintyy =)

Tilaa Pitäjämäen seurakunnasta pappi, siellä yksi nuorempi miespappi joka soittaa kitaraa ja laulaa todella upeasti ( muutakin kuin virsiä ;) ) Oli meillä pojan kastepappina.

Ja tää oli sitten Piipin vastaus, mun nikki näköjään vaan ei taas suostu näkyville :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Ei mitään kokemusta moisesta missään muodossa..
Tuli juuri mieleen että olisi ihanaa jos laulutaitoinen henkilö kävisi laulamassa lapselle jonkun kauniin laulun juhlissa. Kiittäisin , maksaisin ja laulajan tarvisi taiteellisen antinsa lisäksi olla yhteensä vain sen aikaa kuin esiintyy =)

Ota yhteys vaikka sibelius akatemiaan. Heillä varmasti innokas ja taitava opiskelija hoitaa halvalla.

Minä soitin suoraan kanttorille, ja pyysin. Tuli ilomielin, ja sanoi, että harvoin ristiäisiin pääsee. Hän soitti flyygeliä ja lauloi. ja tämä tapahtui Espoossa.