Paljonko maksaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Paljonko kaupassa maksaa Kariniemen broilerin fileesuikaleet 450g?? Käytiin tänään kaupassa ja ostettiin yksi paketti hunajamarinoituja ja yks paketti maustamattomia fileesuikaleita. Ihmettelin, että miten tuli niin kalliiksi ja katoin sit kuittia. Marinoitu oli kuitissa 5,95e ja maustamaton 6,95e. Siis 450g!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Hintoja en muista, mutta yleensä marinoidut ovat halvempia kuin marinoimattomat.

(onko marinoimaton marinoidun vastakohta ja onko sen monikkomuoto marinoimattomat :ashamed: )

:) Marinoidun vastakohta voisi olla vaikkapa naturelli.

Minä en osta yleensä Kariniemeä vaan jotain muuta (Pouttua?), ja 400g hunajamarinoidut fileesuikaleet maksavat mielestäni hiukan alle 3 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Hintoja en muista, mutta yleensä marinoidut ovat halvempia kuin marinoimattomat.

(onko marinoimaton marinoidun vastakohta ja onko sen monikkomuoto marinoimattomat :ashamed: )

Minä en osta yleensä Kariniemeä vaan jotain muuta (Pouttua?), ja 400g hunajamarinoidut fileesuikaleet maksavat mielestäni hiukan alle 3 ?.

Kariniemi parasta :p

Mä mietin et onko koneelle tullu vahingossa kilohinta, vai onko kana oikeasti noin kallista? En siis ihmetelly sitä et maustamaton oli kalliimpaa. Tiedän kyllä et paketissa on vain lihaa. Voinhan käydä joku päivä tarkistamassa hinnan hyllynreunasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Pouttu on siksi noin halpaa,koska alkuperämaa on muistaakseni Brasilia.Ja kyllä se vaan on niin, että kana on kallista, joten hyvinkin voi olla tuo ap:n mainitsema hinta ihan normaali.

Yhteistyössä