M
miettii
Vieras
kokopäivä hoidosta osa-aikaiseksi?ajattelin että olisi 3päivää viikossa hoidossa?Voiko ne hoitopäivät määrätä itse esim.ma,ti,ke tai joskus vaikka ke,to ja pe?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:En tiedä mitä 15 päiväinen maksaisi mut 10 päivää on 116,50?. Päivät voi määritellä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:En tiedä mitä 15 päiväinen maksaisi mut 10 päivää on 116,50?. Päivät voi määritellä itse.
ok kiitos tiedosta pyydänkö jonkun paperin hoitopaikasta ja täytän sen?olisi siis jatkossa osa-aikainen.onko sinun lapsesi tuon 10 päivää kk hoidossa ja minkä ikäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Kannatta varmaan tarkistaa hoitopaikasta miten heillä toimii. Kyselin asiaa joskus vuosi sitten Helsingin päivähoitoa viranomaiselta, en siis tarkkaa titteliä muista. Nainen kerto mulle että hoitopaikkaan pitää toimittaa tieto lapsen hoitopäivistä 6 viikkoa etukäteen ja olisko vielä ollu et molempien vanhempien työvuorolistat. Kysyin etteikö kellään ole tullu mieleen et monessa työpaikassa eletään 3 viikon listan mukaan ja uus lista tulee kun vahnaa listaa on viikko jäljellä, miten tässä tapaukessa toimitaan. Siihen ei ollu mitään järkevää vastausta. Mut pk:n mukaan oltais voitu sopia ihan vaikka joka viikko erikseen mitkä päivät on hoitopäiviä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:En tiedä mitä 15 päiväinen maksaisi mut 10 päivää on 116,50?. Päivät voi määritellä itse.
ok kiitos tiedosta pyydänkö jonkun paperin hoitopaikasta ja täytän sen?olisi siis jatkossa osa-aikainen.onko sinun lapsesi tuon 10 päivää kk hoidossa ja minkä ikäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:En tiedä mitä 15 päiväinen maksaisi mut 10 päivää on 116,50?. Päivät voi määritellä itse.
Käy johtajan juttusilla niin saat selvyyden asiaan, muistelisin ettei mun tarvinnut mitään lappuja täytellä, varma en ole..
Me käytetään max. 5 päivää noista kymmenestä, ipana 4½ vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten olette saaneet järjestettyä hoidottomille päiville hoitajan?hoidatko miehesi kanssa puoliksi vai kuinka?ei tule montaa päivää lapsellesi sitten hoidossa...tuleekohan sanomistä asutaan tosi syrjässä ja lapsella ei ole ikäistään leikki seuraa tässä lähellä.Kohta syntyy sisar olen vauvan kanssa kotona mutta haluaisin että esikko olisi esim 2 tai 3päivää viikossa hoidossa..pysyisi sama hoitopaikka ja ystävät...