paljonko maksaa marimekon unikko -kangas metriltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
teetin 250cm verhot, normaalileveyksin, ja samaan sarjaan kuului sohvatyynynpäälliset, patalappuja, ja koko setistä veloitettiin muistaakseni 170 e, en tiedä, sanokaa te viisaammaat, oliko hinnoittelu kohdallaan? hintaan sisältyi vielä postitus

Voi hyvinkin olla hinnat kohdillaan, ainakaan ei ylihintaa ole :D
Mulla ei mitään hinnastoja tässä ole, enkä kyllä jaksais edes laskea. Marimekoltako tilasit? Olin siellä harjottelussa pari kuukautta, ja parin viikon päästä menen takasin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Voi hyvinkin olla hinnat kohdillaan, ainakaan ei ylihintaa ole :D
Mulla ei mitään hinnastoja tässä ole, enkä kyllä jaksais edes laskea. Marimekoltako tilasit? Olin siellä harjottelussa pari kuukautta, ja parin viikon päästä menen takasin. :)

oliko kysymys mulle? ihan yksityiseltä ompelijalta tilasin

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:

Sulle juu :D Sit mä osaan sanoa vielä vähemmän tuohon hintaan, kun tiedän vaan kankaan hinnat kaupassa ja "meidän" ompelupalvelun hinnat. :)
Mutta ei ollenkaan pahalle kuulosta, päinvastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:

Sulle juu :D Sit mä osaan sanoa vielä vähemmän tuohon hintaan, kun tiedän vaan kankaan hinnat kaupassa ja "meidän" ompelupalvelun hinnat. :)
Mutta ei ollenkaan pahalle kuulosta, päinvastoin.

ei munkaan mielestä, tein nimittäni vähän hintavertailua siinä ennen tilausta, ja kyllä on eri hintaluokan hinnat ompelijoilla, toiset velottaa työstä paljon enemmän, ja toiset taas tekee pikkurahalla

Yhteistyössä