Paljonko maksaa hiustensuoristus? Ja onko se kuinka kannattavaa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
Mulla siis permanentti joka kasvanut melkoisesti yli... Olen miettinyt hiustensuoristusta, mutta mikä mahtaa olla hintahaarukka ja kuinka kannattavaa se on?

Mulla ei ole mitkään maailman hyväkuntoisimmat hiukset, huonontaako suoristaminen paljonkin entisestään?

Kiitos vastauksista :flower: =)

Mulle ei ainakaan suositeltu sitä kun spiraalikiharoiden jälkeen oisin suoristanut...hiukset tuppaa oleen niin kuivat kihartamisen jälkeen.

Mitäs jos tekisit niin kuin minä,leikkaisit ne kiharaosat pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mulle ei ainakaan suositeltu sitä kun spiraalikiharoiden jälkeen oisin suoristanut...hiukset tuppaa oleen niin kuivat kihartamisen jälkeen.

Mitäs jos tekisit niin kuin minä,leikkaisit ne kiharaosat pois :D

Sitten mulle jäis ihan kauhee poikatukka :o :|

Ehkä kasvattelen niitä nyt sitten vaan, jos tekee jonkun kampauksen tai laittaa ponnarilla/pinneillä vähän kiinni niin ei oo niin kamala :D

Mulle tehtiin juur pari kk sitten suoristus, oli aika kaamee se permis ja ihan kuiva. Hiukka jänskätti et miten latvat ottaa itteensä, ei ottanut. Iteasiassa hius näyttää ja tuntuu paremmalta koska hiuksen suomut sulkeutui. Maksusta en sa mittään, kaveri teki. Mutta työn teki niin että kampas vaan hiuksia harvalla kammalla suoraksi.

Yhteistyössä