Paljonko maksaa hiustenpidennys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
maksaa liikaa ja ne on rumat ja niihin menee hermo.. nypin ite poi ku ei enää kestäny, ku niit pitäs olla sit vähän välii laittamassa lisää.. no makusa kullakin jotkuthan tykkää..

Kaveri otti reilu viikko sitten, pk-seudulla asuu ja hintaa tuli 325?+hoitotuotteet, eli lähes 400?.
Joo, onhan ne nyt sitten pitkät mut ohuessa tukassa eivät mun mielestäni näytä erityisen hyviltä, muutamasta kohdasta näkyy ne "mykyt" (tehtiin liimaamalla ) ja aikamoinen hoitaminen niissä on.

ne voi käsittääkseni tehdä kahdella tavalla, ei mulla ol semmoset, mitkä pieneen tupsuun liimattiin jatkotupsu ja se liima kohta jätetään mielellään oman hiuksen alle piiloon.. nyt en millään muista miten se toinen tapahtuu

Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:
ja tais olla niin ettei hoitoainetta oikeen voi käyttää, kun liima saattaa pettää ja harjata ei pysty kunnolla

Saa kyllä, mut ei mitä tähansa hoitoainetta. Ja hiuksia ei pidä päivittäin pestä, se kuluttaa liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:
ne voi käsittääkseni tehdä kahdella tavalla, ei mulla ol semmoset, mitkä pieneen tupsuun liimattiin jatkotupsu ja se liima kohta jätetään mielellään oman hiuksen alle piiloon.. nyt en millään muista miten se toinen tapahtuu

Se toinen tapa on, että hiusrajaan tehdään ohuita, vaakasuorassa linjassa kulkevia ranskanlettejä ja niihin ommellaan sitten kiinni nämä lisäkeet.

On monta tapaa laittaa se hiustenpidennys.Eli juuri tuo tapa joka tuolla jo mainittiinkin eli sinettipidennys jossa aitohius "liimataan" kiinni omiin hiuksiin liimasineteillä.Ne pienen pienet sinetit jäävät siis oman hiuksen alle piiloon.Hoitoaineita voi käyttää kaikissa pidennyksissä(ja pitääkin käyttää!)mutta ei aineita jotka sisältävät alkoholia tai öljyä.Ei myöskään rakennepaikkaavia tai syväpuhdistavia aineita!Nämä saattavat haurastuttaa sinettiä ja hiukset saattavat irrota.
Toinen tapa on tämä letitys jossa lisäkehius ommellaan kiinni omiin hiuksiin punottuihin letteihin.Tämä on kuulemma todella näkymätön tapa ja helppo hoitoinen.Itsellä ei ole tästä kokemusta niin sen enempää en osaa sanoa.
Kolmas tapa on teippikiinnitys jossa lisäkehius teipataan oman hiuksen tyveen tähän erikoisteipillä.Eli näitä n.5-10cm pituisia teippejä teipataan ympäri päätä.Todella helppo ja nopea laittaa!
Neljäs tapa on clip in pidennys jossa lisäkehius laitetaan hiuksiin "klipseillä",joissa on kiinni tämä lisäkehius.Nämä saa siis otettua vaikka yöksi pois ja laitettua taas aamulla takaisin.Tosi helppoa ja nopeaa laittaa itse.

Oman kokemukseni mukaan hiustenpidennys on upean näköinen ja helppohoitoinen jos on jo valmiiksi tottunut hoitamaan normaalistikkin hiuksiaan.Pidennystä tulee hoitaa paljon koska se on aitoa hiusta ja käyttäytyykin siis kuin oma hius.Sitä täytyy harjata aamuin illoin luonnonharjaksilla tai aukikampausharjalla.Harvapiikkisen kamman olen itse todennut parhaaksi.Suosittelen todella jos vaan jaksaa nähdä vaivaa ja hoitaa hiusta oikein!

Mulla kans tekis niin paljon mieli ottaa, mutta mä epäilen, että mulla on ihan liian ohuet hiukset tuohon ja mulla on kaiken lisäksi hiuksia todella vähän. Epäilen siis, että mulla näkyis kaikki mahdolliset vaihtoehdot, ikävä kyllä. Oon kyll haaveillu jo pitkään tuuhennoksesta, mutta taitaa jäädä haaveiluksi :(

Niin ja se hinta tosiaan unohtui...
Eli minulle tuli maksamaan 95? itse lisäkehius (110g joka riittää yhteen pidennykseen)+52? liima(3 putkiloa) ja sampoo ja hoitoaine tähän tarkoitukseen+liimapyssy(starkilta n.8?)
Kampaajalla hiustenpidennyksen kiinnittäminen maksaa n.50?/tunti.Tämä vaihtelee tietysti paikkakunnittain...

Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Mulla kans tekis niin paljon mieli ottaa, mutta mä epäilen, että mulla on ihan liian ohuet hiukset tuohon ja mulla on kaiken lisäksi hiuksia todella vähän. Epäilen siis, että mulla näkyis kaikki mahdolliset vaihtoehdot, ikävä kyllä. Oon kyll haaveillu jo pitkään tuuhennoksesta, mutta taitaa jäädä haaveiluksi :(

Kokeile ihmeessä!Se että on ohuet hiukset ei tosiaan tarkoita sitä etteikö niitä voisi laittaa!Ammattilainen osaa laittaa ne niin hyvin että kiinnityskohta ei näy...

Mulla maksoi täys pitkä pidennys 600? ja teipeille tehtiin. Ne pitää uusia noin 8 vkon välein silloin maksaa about 170? tai siinä main. Joskus onnistuu paremmin, eli pysyy paremmin...nyt yks jo irti mut pinnillä oon pistäny....en viiti laitattaa kesken uudestaan...kahden viikon päästä meno siis kampaajalle. 8? maksaa yksittäin tupsu jos kesken irtoo.

Yhteistyössä