paljonko makaronisalaattia, paljonko tuoresalaattia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlia järkkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhlia järkkään

Vieras
makkaran kaveriksi? Syömässä n. 10 aikuista ja 8 lasta. Lisäksi patonkia ja levitettä.
Makarnonisalaattiin makaronia, omenaa, metvurstia, paprikaa, kermaviili+majoneesi,
tuoresalaattiin salaattia, kaalia, kurkkua. Sit viel tarjolle fetajuustoa, punasipulia, tomaattia, vesimelonia.

[QUOTE="vieras";24294878]Miksi sekoitat kaalin ja salaatin? Eihän ne toimi yhdessä.[/QUOTE]

Jaa, mä kyllä tykkään, rapeaa keräsalaattia ja ohuita kaalin suikaleita..

[QUOTE="vieras";24294878]Miksi sekoitat kaalin ja salaatin? Eihän ne toimi yhdessä.[/QUOTE]

Peesi. Itse yhdistäisin kaalin, paprikan, omenan, herneitä ja suolakurkkua kaalisalaatiksi. Aloittajan makaronisalaatin ainekset on myös mielestäni aika köyhät, täällähän oli juuri jokin aika sitten tosi hyvä ketju makaronipohjaisten salaattien resepteistä.

[QUOTE="vieras";24294975]Peesi. Itse yhdistäisin kaalin, paprikan, omenan, herneitä ja suolakurkkua kaalisalaatiksi. Aloittajan makaronisalaatin ainekset on myös mielestäni aika köyhät, täällähän oli juuri jokin aika sitten tosi hyvä ketju makaronipohjaisten salaattien resepteistä.[/QUOTE]

Mitähän sit sinne makarnosalaatin joukkoon lisäksi?
suolakurkkua aattelin.. mitähän muuta?

[QUOTE="aapee";24295263]Mitähän sit sinne makarnosalaatin joukkoon lisäksi?
suolakurkkua aattelin.. mitähän muuta?[/QUOTE]

Nosta, nitä sinne makaronisalaattiin lisäksi laittaisin...

Yhteistyössä